ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ АЕРОПОРТУ З УРАХУВАННЯМ ЕКОЛОГІЧНИХ КРИТЕРІЇВ ЗА ШУМОМ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ АЕРОПОРТУ З УРАХУВАННЯМ ЕКОЛОГІЧНИХ КРИТЕРІЇВ ЗА ШУМОМ
Designing of an airport according to ecological noise criteria Особенности проектирования аэропорта с учетом экологических критериев по шуму |
|
Creator |
Коновалова, О.В.; Інститут екології та дизайну НАУ
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Виконано аналіз рекомендацій щодо проведення оцінки наслідків розвитку аеропортів для навколишнього середовища. На прикладі аеропорту Київ (Жуляни) показано, що проблема авіаційного шуму заважає підвищенню пропускної здатності не тільки найбільших аеропортів світу, але й відносно невеликих. Розглянуто три види пропускної здатності аеропорту та їх взаємозв’язок. На стадії екологічного проектування аеропорту обґрунтовано використання значення максимальної експлуатаційної пропускної здатності при встановленні меж зони захисту від несприятливого впливу авіаційного шуму та планування землекористування в районі аеропорту.
The analysis of recommendation for assessment of airport development consequences for environment was done. Based on, as an example, Kiev/Zhuliany airport it is shown that the problem of aircraft noise leads to constraints for airport capacity not only for hubs, but also for small airports. Three types of airport capacity and their connection are discussed. On the stage of ecological design it is recommended to use the value of maximum operational capacity to set the zone of protection against aircraft noise and for land-use planning. Выполнен анализ рекомендаций по проведению оценки последствий развития аэропортов для окружающей среды. На примере аэропорта Киев (Жуляны) показано, что проблема авиационного шума препятствует увеличению пропускной способности не только крупнейших аэропортов мира, но и сравнительно небольших. Рассмотрены три вида пропускной способности аэропорта и их взаимосвязь. На стадии экологического проектирования аэропорта обосновано использование значения максимальной эксплуатационной пропускной способности при установлении границ зоны защиты от неблагоприятного воздействия авиационного шума и планирования землепользования в районе аэропорта. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-11
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/vnd.ms-excel
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1044
|
|
Source |
Proceedings of NAU; Том 20, № 3 (2004); 111
Вісник Національного авіаційного університету; Том 20, № 3 (2004); 111 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 20, № 3 (2004); 111 |
|
Language |
uk
|
|