Запис Детальніше

ЛЮДСЬКИЙ ЧИННИК – ДОМІНАНТА РІВНЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЛЮДСЬКИЙ ЧИННИК – ДОМІНАНТА РІВНЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
Human factor as operating safety dominant of ATM navigation support
Человеческий фактор – доминанта уровня эксплуатационной безопасности управления воздушным движением
 
Creator Зайцев, Ю.В.; Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
 
Subject


 
Description  Розглянуто спосіб визначення індивідуальних психофізіологічних властивостей вищої нервової діяльності людини для виявлення професійної придатності. Проведена оцінка швидкості переробки інформації людиною з урахуванням властивостей основних нервових процесів тих операторів, діяльність яких проходить в екстремальних умовах за умови необхідності вільного володіння українською, російською та англійською мовами.
 The method of specifying individual psychophysical characteristics of the human higher nervous activity has been studied to match professional fitness. Information processing rate is being estimated considering peculiarities of the nervous system of the operators working in extreme situations, and providing fluent knowledge of Ukrainian, Russian and English.
 Рассмотрен способ определения индивидуальных психофизиологических особенностей высшей нервной деятельности человека для выявления профессиональной пригодности. Проведена оценка скорости обработки информации человеком с учетом особенностей основных нервных процессов тех операторов, деятельность которых проходит в экстремальных условиях, при условии необходимости свободного владения украинским, русским, английским языками.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-12
 
Type


 
Format application/vnd.ms-excel
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1051
 
Source Proceedings of NAU; Том 21, № 4 (2004); 33
Вісник Національного авіаційного університету; Том 21, № 4 (2004); 33
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 4 (2004); 33
 
Language uk