Запис Детальніше

Прикладна психологія у реформуванні української освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714173/
http://virtus.conference-ukraine.com.ua/Journal28.pdf
 
Title Прикладна психологія у реформуванні української освіти
Прикладная психология в реформировании украинского образования
Applied psychology in ukrainian education system renovation
 
Creator Панок, Віталій Григорович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Дослідження присвячено історико-психологічному аналізу виникнення прикладної психології в Україні і основ створення психологічної служби у системі освіти як форми упровадження наукових психологічних знань у практику освітньої діяльності. Обґрунтовано застосування проектної методології в якості методичної одиниці професійної діяльності практичних психологів. В роботі окреслено теоретичні засади дослідження явища психологічної практики, визначено роль і місце прикладної психології у системі психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів знайшло відображення у побудові організаційно-функціональних моделей діяльності психологічної служби системи освіти.
Исследование посвящено историко-психологическому анализу возникновения прикладной психологии в Украине и основ создания психологической службы в системе образования как формы внедрения научных психологических знаний в практику образовательной деятельности. Обосновано применение проектной методологии в качестве методической единицы профессиональной деятельности практических психологов. В работе обозначены теоретические основы исследования явления психологической практики, определены роль и место прикладной психологии в системе психологического знания и общественной жизни. Практическое применение полученных результатов нашло отражение в построении организационно-функциональных моделей деятельности психологической службы системы образования.
The research is focused on the historical-psychological analysis of the emergence of applied psychology in Ukraine and the foundations for creating a psychological service in the education system as a form of introduction of scientific psychological knowledge into the practice of educational activity. It substantiates the use of project methodology as a methodical unit of professional activity of practical psychologists. The work outlines the theoretical principles of the study of the phenomenon of psychological practice, defines the role and place of applied psychology in the system of psychological knowledge and social practice. The practical application of the obtained results was translated into creation of organizational-functional models of the psychological service of the education system.
 
Publisher Centre of Modern Pedaggogy «Learning Without Boarders»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714173/1/Virtus%20Scientific_Journal_28_1-pages-89-94.pdf
- Панок, Віталій Григорович (orcid.org/0000-0003-1421-0554 <http://orcid.org/0000-0003-1421-0554>) (2018) Applied psychology in ukrainian education system renovation Virtus (28). pp. 89-94. ISSN 2410-4388