Дидактична аналітика як складова професійного тренінгу для вчителів математики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714179/
https://seanewdim.com/153i.html doi.org/10.31174/SEND-PP2018-153VI63-12 |
|
Title |
Дидактична аналітика як складова професійного тренінгу для вчителів математики
Didactic analytics as a component of professional training for math teachers |
|
Creator |
Тарасенкова, Н.А.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study 51 Mathematics |
|
Description |
У статті висвітлено особливості організації професійного тренінгу для вчителів математики «Удосконалення засобів начання математики (за класами)» та специфіку змісту його першої частини «Дидактична аналітика». In the article the peculiarities of professional training for math teachers "Improving the means of teaching mathematics (by classes)" and the specifics of the content of its first part "Didactic analytics" are revealed |
|
Publisher |
SCASPEE
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714179/1/3/4/5/1/34511564/httpsdoi.org10.31174send-pp2018-153vi63-12.pdf
- Тарасенкова, Н.А. (orcid.org/0000-0002-6418-6380 <http://orcid.org/0000-0002-6418-6380>) (2018) Didactic analytics as a component of professional training for math teachers Science and education a new dimensionю Pedagogy and Psychology, 4 (63) (153). pp. 54-58. ISSN 2308-5258 |
|