Запис Детальніше

Дидактична аналітика як складова професійного тренінгу для вчителів математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714179/
https://seanewdim.com/153i.html
doi.org/10.31174/SEND-PP2018-153VI63-12
 
Title Дидактична аналітика як складова професійного тренінгу для вчителів математики
Didactic analytics as a component of professional training for math teachers
 
Creator Тарасенкова, Н.А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description У статті висвітлено особливості організації професійного тренінгу для вчителів математики «Удосконалення засобів
начання математики (за класами)» та специфіку змісту його першої частини «Дидактична аналітика».
In the article the peculiarities of professional training for math teachers "Improving the means of teaching mathematics (by classes)" and the specifics of the content of its first part "Didactic analytics" are revealed
 
Publisher SCASPEE
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714179/1/3/4/5/1/34511564/httpsdoi.org10.31174send-pp2018-153vi63-12.pdf
- Тарасенкова, Н.А. (orcid.org/0000-0002-6418-6380 <http://orcid.org/0000-0002-6418-6380>) (2018) Didactic analytics as a component of professional training for math teachers Science and education a new dimensionю Pedagogy and Psychology, 4 (63) (153). pp. 54-58. ISSN 2308-5258