Запис Детальніше

Методичні особливості формування предметної компетентності старшокласників у процесі розв'язування фізичних задач

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714185/
http://undip.org.ua/upload/iblock/8c1/Anotovani.pdf
 
Title Методичні особливості формування предметної компетентності старшокласників у процесі розв'язування фізичних задач
Методические особенности формирования предметной компетентности старшеклассников в процессе решения физических задач
Methodical peculiarities of formation of the subject competence of high school students in the process of solving physical problems
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах методично обґрунтована система компетентнісно орієнтованих задач, спрямованих на встановлення та поступову активацію зв'язків між фізичними поняттями, що сприяє формуванню такої моделі предметної області у семантичному просторі суб'єкта навчання, яка найбільш точно відображає існуючі зв'язки між матеріальними об'єктами навколишньої дійсності й дає змогу вирішувати практичні завдання різного рівня складності. Розв'язування компетентнісно орієнтованих задач потребує специфічних навичок застосування прикладних знань з механіки, молекулярної фізики, термодинаміки та інших розділів навчального курсу до аналізу роботи машин, механізмів та іншої виробничої техніки.
В тезисах методически обоснована система компетентно ориентированных задач, направленных на установление и постепенную активацию связей между физическими понятиями, что способствует формированию такой модели предметной области в семантическом пространстве субъекта обучения, которая наиболее точно отражает существующие связи между материальными объектами окружающей действительности и позволяет решать практические задачи разного уровня сложности. Решение компетентно ориентированных задач требует специфических навыков применения прикладных знаний по механике, молекулярной физике, термодинамике и других разделах учебного курса к анализу работы машин, механизмов и другой производственной техники.
In the theses the methodically substantiated system of competently oriented tasks aimed at establishing and gradually activating the connections between physical concepts, which contributes to the formation of such a model of the subject area in the semantic space of the subject of learning, which most accurately reflects the existing connections between material objects the surrounding reality and allows you to solve practical tasks of varying degrees of complexity. Solving competently oriented tasks requires specific skills in applying applied knowledge of mechanics, molecular physics, thermodynamics and other sections of the training course to the analysis of the work of machines, mechanisms and other production equipment.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714185/1/Tezy_Melnik_2015.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2015) Methodical peculiarities of formation of the subject competence of high school students in the process of solving physical problems In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 290-291. ISBN 978-966-644-398-5