Запис Детальніше

Дистанційний тренінг як середовище для професійного розвитку вчителя математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714224/
 
Title Дистанційний тренінг як середовище для професійного розвитку вчителя математики
Distance training as a professional development environment for math teacher
 
Creator Тарасенкова, Н.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description Висувається проблема змістових і семіотичних особливостей навчального середовища дистанційного тренінгу для вчителів математики.
The problem of semantic and semiotic features of the distance learning environment for math teachers is proposed.
 
Publisher ВДПУ
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714224/1/2018_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0.pdf
- Тарасенкова, Н.А. (orcid.org/0000-0002-6418-6380 <http://orcid.org/0000-0002-6418-6380>) (2018) Distance training as a professional development environment for math teacher In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики : зб. наук.праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., Вінниця, 30 травня – 1 червня, 2018 р. ВДПУ, м. Вінниця, Україна, pp. 54-57.