Ігрові технології у вихованні дітей уразливих категорій в контексті формування їх просоціальної поведінки
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714241/
|
|
Title |
Ігрові технології у вихованні дітей уразливих категорій в контексті формування їх просоціальної поведінки
Game technologies in the education of children of vulnerable categories in the context of the formation of their prosocial behavior |
|
Creator |
Тарасова, Т. В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Рефлексія наукових здобутків вчених щодо ролі гри у розвитку моральної свідомості, становлення поведінкових моделей, формування соціального способу життя дитини, надала можливість автору окреслити ряд вимог ефективності ігрової діяльності в контексті формування просоціальної поведінки.
Reflection of scientific achievements of scientists about the role of the game in the development of moral consciousness, the formation of behavioral models, the formation of social life of the child, gave the author the opportunity to outline a number of requirements of the effectiveness of gaming activities in the context of the formation of pro-social behavior. |
|
Publisher |
Харківська академія неперервної освіти
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714241/1/%D0%86%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B8%2026-34.pdf
- Тарасова, Т. В. (2017) Game technologies in the education of children of vulnerable categories in the context of the formation of their prosocial behavior In: Іграшки та ігрові посібники в системі засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку: матеріали Всеукраїнськогонауково- практичного семінару Харківська академія неперервної освіти, pp. 26-34. |
|