Запис Детальніше

Ігрові технології у вихованні дітей уразливих категорій в контексті формування їх просоціальної поведінки

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714241/
 
Title Ігрові технології у вихованні дітей уразливих категорій в контексті формування їх просоціальної поведінки
Game technologies in the education of children of vulnerable categories in the context of the formation of their prosocial behavior
 
Creator Тарасова, Т. В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Рефлексія наукових здобутків вчених щодо ролі гри у розвитку моральної свідомості, становлення поведінкових моделей, формування соціального способу життя дитини, надала можливість автору окреслити ряд вимог ефективності ігрової діяльності в контексті формування просоціальної поведінки.
Reflection of scientific achievements of scientists about the role of the game in the development of moral consciousness, the formation of behavioral models, the formation of social life of the child, gave the author the opportunity to outline a number of requirements of the effectiveness of gaming activities in the context of the formation of pro-social behavior.
 
Publisher Харківська академія неперервної освіти
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714241/1/%D0%86%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B8%2026-34.pdf
- Тарасова, Т. В. (2017) Game technologies in the education of children of vulnerable categories in the context of the formation of their prosocial behavior In: Іграшки та ігрові посібники в системі засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку: матеріали Всеукраїнськогонауково- практичного семінару Харківська академія неперервної освіти, pp. 26-34.