Запис Детальніше

Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей з біології учнів основної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714258/
 
Title Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей з біології учнів основної школи
Evaluation of the level of formation of the subject’s competences іn biology of the secondary school pupils
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Подано результати експериментального дослідження рівня сформованості у школярів предметних біологічних компетентностей. В умовах розвитку інформаційного суспільства особливого значення набуває формування компетентності, яка визначається здатністю людини мобілізувати набуті знання та використовувати їх у конкретній ситуації. У ході дослідження було апробовано систему психолого-педагогічних вимірників, побудованих на основі тестових технологій, методик їх застосування в реальних умовах шкільного навчально-виховного процесу.
The article presents the results of experimental studies of formation of students' competencies in the biological subject. With the development of information society special importance is paid to the formation of competence, which is defined by human capacity to mobilize their knowledge and use them in a particular situation. The study was carried out testing of psychological-pedagogical indicators, based on testing technologies, methods of their application in the real world of school educational process.
 
Publisher Педагогiчна преса
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714258/1/Bio_him_3_2015-pages-38-45.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2015) Evaluation of the level of formation of the subject’s competences іn biology of the secondary school pupils Біологія і хімія в рідній школі, 3. pp. 38-45.