Запис Детальніше

Технологія "Перевернутий клас" у навчанні математики в ліцеї на рівні стандарту

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714283/
http://undip.org.ua/upload/iblock/2e8/pidshyvka1.pdf
 
Title Технологія "Перевернутий клас" у навчанні математики в ліцеї на рівні стандарту
Технология "Перевернутый класс" в обучении математике в лицее на уровне стандарта
The "Flipped classroom" technology of mathematics teaching at the Lyceum
 
Creator Васильєва, Д.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description В умовах посилення практичної та аксіологічної спрямованості курсу математики в ліцеях на рівні стандарту та невеликої кількості тижневих годин (3 години), що відводиться на її вивчення, актуальною стає проблема інтенсифікації навчання математики. Підвищення продуктивності діяльності вчителів та учнів може відбуватися шляхом використання сучасних засобів та технологій навчання. Однією з дієвих технологій для учнів ліцею є технологія «Перевернутий клас» — учні ознайомлюються з навчальним матеріалом вдома самостійно,
а в клас приходять мотивованими й підготовленими до вивчення нової теми.
В условиях усиления практической и аксиологической направленности курса математики в лицеях на уровне стандарта и небольшого количества недельных часов (3
часа), отводимых на ее изучение, актуальной становится проблема интенсификации обучения математике. Повышение продуктивности деятельности учителей и учащихся может происходить путем использования современных средств и технологий обучения. Одной из действенных технологий для учащихся лицея является технология «Перевернутый класс »- учащиеся знакомятся с учебным материалом дома самостоятельно, а в класс приходят мотивированными и подготовленными к изучению новой темы.
In the context of strengthening the practical and axiological orientation of the subjects in lyceums at the standard level and a small number of weekly hours (3 hours), which is being devoted to its study, the problem of intensification teaching mathematics. Increase productivity of teachers and teachers students can be done using modern means and technologies teaching. One of the most effective technologies for Lyceum students is technology "Inverted-
th class "- students are introduced to the educational material at home independently, and in class come motivated and trained to study a new topic.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714283/1/pidshyvka1-pages-190-191.pdf
- Васильєва, Д.В. (2018) The "Flipped classroom" technology of mathematics teaching at the Lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-464-9