Запис Детальніше

Навчання грамоти: моделюємо урок на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714320/
 
Title Навчання грамоти: моделюємо урок на засадах компетентнісного підходу
Literacy training: the modeling of a lesson based on a competency approach
 
Creator Вашуленко, Оксана Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Сьогодні, коли змінюються передусім цілі навчання, а відповідно до них і його зміст та методичне забезпечення, актуалізується потреба в переосмисленні питань, пов’язаних із моделюванням уроку. Яким же має бути сучасний особистісно орієнтований урок навчання грамоти? Відповідь на це запитання пропонує автор статті.
Today, when the goals of education are changed, and according to them, and its content and methodological support, the need for rethinking the questions related to the simulation of the lesson is updated. What should be the modern personality-oriented lesson of teaching a diploma? The author of the article answers the question.
 
Publisher Світич
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714320/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D1%94%D0%BC%D0%BE%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA.pdf
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (2016) Literacy training: the modeling of a lesson based on a competency approach Учитель початкової школи, 10. pp. 8-12.