Навчання грамоти: моделюємо урок на засадах компетентнісного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714320/
|
|
Title |
Навчання грамоти: моделюємо урок на засадах компетентнісного підходу
Literacy training: the modeling of a lesson based on a competency approach |
|
Creator |
Вашуленко, Оксана Вікторівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Сьогодні, коли змінюються передусім цілі навчання, а відповідно до них і його зміст та методичне забезпечення, актуалізується потреба в переосмисленні питань, пов’язаних із моделюванням уроку. Яким же має бути сучасний особистісно орієнтований урок навчання грамоти? Відповідь на це запитання пропонує автор статті.
Today, when the goals of education are changed, and according to them, and its content and methodological support, the need for rethinking the questions related to the simulation of the lesson is updated. What should be the modern personality-oriented lesson of teaching a diploma? The author of the article answers the question. |
|
Publisher |
Світич
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714320/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D1%94%D0%BC%D0%BE%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA.pdf
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (2016) Literacy training: the modeling of a lesson based on a competency approach Учитель початкової школи, 10. pp. 8-12. |
|