Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714324/
|
|
Title |
Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States
Впровадження диференційних стратегій у навчальний процес середньої школи США |
|
Creator |
Shparyk, O.M.
|
|
Subject |
001.9 Dissemination of ideas
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
The thesis is devoted to the problem of implementing the differentiation of education in US school education. In secondary education in the United States teachers differentiate instruction through a variety of different ways: flexible grouping, learning centers, independent study, adjusting questions, choice activities.
Тези присвячено проблемі впровадження диференціації навчання у шкільну освіту США.Висвітлено, що у Сполучених Штатах вчителі диференціюють навчання різними способами: гнучке групування, навчальні центри, самостійне вивчення, коригування питань, вибір діяльності. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714324/1/Implementing%20DI%20strategies%20in%20secondary%20education%20in%20the%20US-converted.pdf
- Shparyk, O.M. (2017) Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації: збірник тез доповідей І Міжнародної наук.-практ. конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 204-207. |
|