Запис Детальніше

Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714324/
 
Title Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States
Впровадження диференційних стратегій у навчальний процес середньої школи США
 
Creator Shparyk, O.M.
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
373 Kinds of school providing general education
 
Description The thesis is devoted to the problem of implementing the differentiation of education in US school education. In secondary education in the United States teachers differentiate instruction through a variety of different ways: flexible grouping, learning centers, independent study, adjusting questions, choice activities.
Тези присвячено проблемі впровадження диференціації навчання у шкільну освіту США.Висвітлено, що у Сполучених Штатах вчителі диференціюють навчання різними способами: гнучке групування, навчальні центри, самостійне вивчення, коригування питань, вибір діяльності.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714324/1/Implementing%20DI%20strategies%20in%20secondary%20education%20in%20the%20US-converted.pdf
- Shparyk, O.M. (2017) Implementing Differentiated Instruction Strategies In Secondary Education In The United States In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації: збірник тез доповідей І Міжнародної наук.-практ. конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 204-207.