Готовність до проведення державної підсумкової атестації випускників основної школи у формі зовнішнього незалежного оцінювання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714368/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Готовність до проведення державної підсумкової атестації випускників основної школи у формі зовнішнього незалежного оцінювання
Readiness for the state final certification of graduates of the basic school in the form of external independent assessment |
|
Creator |
Лукіна, Т.О.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Визначено різні види готовності учасників освітнього процесу до державної підсумкової атестації (психологічної, методичної, організаційної, правової, суспільної та технологічної) та обґрунтовано їх сутність. Наголошено на важливості суспільної готовності як здатності суспільства сприйняти нову форму державної підсумкової атестації як нововведення або реформу. Доведено, що кожен із зазначених структурних компонентів готовності учасників державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання розкривається через низку властивостей і особистісних характеристик людини. Зазначено, що кожна з цих властивостей і характеристик може бути розвинена й піддана корекції за допомогою відповідних методик, тренінгів і самовиховання.
Different types of readiness of the participants of the educational process to the state final attestation (psychological, methodical, organizational, legal, social and technological) are determined, and their essence is substantiated. The importance of public readiness as the ability of society to perceive a new form of state final certification as innovation or reform is emphasized. It is proved that each of these structural components of readiness of participants in the state final certification in the form of external independent evaluation is disclosed through a number of properties and personality characteristics of a person. It is noted that each of these properties and characteristics can be developed and subjected to correction by means of appropriate techniques, trainings and self-education. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714368/1/anotovani%202018-pages-238.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2018) Readiness for the state final certification of graduates of the basic school in the form of external independent assessment In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 237. ISBN 978-966-644-464-9 |
|