Запис Детальніше

Концептуальні підходи до формування переліку показників якості загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714376/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Концептуальні підходи до формування переліку показників якості загальної середньої освіти
Conceptual approaches to the formation of a list of thesecondary educationqualityindicators
 
Creator Лукіна, Т.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті визначено концептуальні засади побудови переліку показників якості загальної середньої освіти. Обґрунтовано основні технологічні вимоги, яким мають відповідати показники якості загальної середньої освіти як інструменти реалізації аналітико-прогностичної та аналітичної діяльності із забезпечення та управління якістю освіти на відповідному рівні управління. Сформульовано основні принципи добору цих показників. Їх дотримання забезпечує можливість отримання дієвого інструменту для збору необхідної статистичної інформації про досягнуту якість загальної середньої освіти.
The article defines the conceptual foundations for constructing a list of the secondary education quality indicators. The basic technological requirements for the indicators of quality of general secondary education as the tools for realization of analytical and forecasting and analytical activity on providing and managing the quality of education at the appropriate level of management are substantiated. The basic principles of selection of these indicators are formulated. Their compliance provides the opportunity to obtain an effective tool for collecting the necessary statistical information about the achieved of secondary education quality.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714376/1/anatovani%202016-pages-81-82.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2016) Conceptual approaches to the formation of a list of thesecondary educationqualityindicators In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-398-5