Запис Детальніше

Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28250/
 
Title Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення
 
Creator Іванчук, Н. В.
 
Subject L Education (General)
LB1501 Primary Education
PE English
 
Publisher ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2018-11-30
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28250/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 103-105.