Запис Детальніше

Застосування уточненого варіанту методу розстановки пріоритетів для встановлення коефіцієнтів значущості оцінок 12-бальної шкали

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712997/
http://biblos.iod.gov.ua/docview.php?doc_id=2600
 
Title Застосування уточненого варіанту методу розстановки пріоритетів для встановлення коефіцієнтів значущості оцінок 12-бальної шкали
Applying the refined version of the method of prioritization for determining the coefficients of significance of assessments of the 12-point scale
Применение уточненного варианта метода расстановки приоритетов для установления коэффициентов значимости оценок 12-балльной шкалы
 
Creator Рева, Олексій Миколайович
Камишин, Володимир Вікторович
Трушковський, Костянтин Юрійович
Баранова, Марина Анатоліївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description Учитывая важность научно обоснованного учета успешности школьного обучения в показателях внешнего независимого оценивания, предложен уточненный вариант метода расстановки приоритетов, в котором «суммарная интенсивность (ценность, желательность, привлекательность, полезность и т. п.)» двух любых сравниваемых оценок 12-бальной шкалы равняется единице. С одной стороны, это приводит к увеличению количества итераций, необходимых для определения нормированных коэффициентов желательности данных оценок с определенным уровнем точности, однако, с другой – способствует получению более сглаженной динамики сравнительной дифференциации значимости оценок. Обоснована приемлемость коэффициентов, полученных на 2-й итерации, поскольку в этом случае коэффициенты желательности оценок являются нелинейными и описываются параболической функцией.
Considering the importance of scientifically proved accounting of the success of schooling in indicators of external independent evaluation, a revised version of the prioritization method is suggested, where "the total intensity (the value, desirability, attractiveness, utility etc.)"of any two comparable evaluations taking 12-point scale equals a unit. On the one hand, it increases the number of iterations required to determine the rationed coefficients of desirability of the evaluations data with a certain level of accuracy, however, on the othe hand – it helps to ensure a smoother dynamics of comparative differentiation of evaluations significance. The acceptability of the coefficients obtained in the 2nd iteration, is proved, as in this case, the desirability of evaluations is non-linear and is described by a parabolic function.
З огляду на важливість науково обгрунтованого обліку успішності шкільного навчання в показниках зовнішнього незалежного оцінювання, запропонований уточнений варіант методу розстановки пріоритетів, в якому «сумарна інтенсивність (цінність, бажаність, привабливість, корисність і т.і.)» двох будь-яких порівнюваних оцінок 12-бальної шкали дорівнює одиниці. З одного боку, це призводить до збільшення кількості ітерацій, необхідних для визначення нормованих коефіцієнтів бажаності даних оцінок з певним рівнем точності, однак, з іншого - сприяє отриманню більш згладженої динаміки порівняльної диференціації значимості балів. Обґрунтування прийнятності коефіцієнтів, отриманих на 2-й ітерації, оскільки в цьому випадку коефіцієнти бажаності оцінок є нелінійними і описуються параболічною функцією.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712997/1/07.pdf
- Рева, Олексій Миколайович, Камишин, Володимир Вікторович (orcid.org/0000-0002-8832-9470 <http://orcid.org/0000-0002-8832-9470>), Трушковський, Костянтин Юрійович and Баранова, Марина Анатоліївна (2017) Applying the refined version of the method of prioritization for determining the coefficients of significance of assessments of the 12-point scale Education and Development of Gifted personality, 1 (56). pp. 22-28. ISSN 2309 ‑3935