Запис Детальніше

Актуальність розвитку проектної культури педагогів професійного навчання в умовах інноваційного поступу суспільства

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714254/
http://journals.pu.if.ua/index.php/esu/article/view/2315
 
Title Актуальність розвитку проектної культури педагогів професійного навчання в умовах інноваційного поступу суспільства
Relevance development of project culture teachers of vocational training in innovative progress society
 
Creator Кравець, С.Г.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті заявлено про актуальність розвитку проектної культури педагогів професійного навчання; уточнено суть поняття «проектна культура педагога професійного навчання»; окреслено завдання наукового пошуку, реалізація яких сприятиме досягненню позитивної динаміки у підвищенні показників розвитку проектної культури педагогів професійного навчання в умовах інноваційного поступу суспільства.
The article announced the relevance of project culture teacher training; the essence of the concept of «project culture of the teacher of vocational training»; delineated tasks of scientific research, implementation of which will facilitate the achievement of positive dynamics in improving the indicators of project culture teachers professional training in the innovative development of society.
 
Publisher ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714254/1/2315-6570-1-SM.pdf
- Кравець, С.Г. (orcid.org/0000-0001-6259-0067 <http://orcid.org/0000-0001-6259-0067>) (2017) Relevance development of project culture teachers of vocational training in innovative progress society Освітній простір України, 10. pp. 53-59. ISSN 2409-9244