Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714360/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884 |
|
Title |
Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів
Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction |
|
Creator |
Шпарик, Оксана Михайлівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У тезах розкрито різні аспекти з проблеми диференціації навчання школярів.Виділено особливості диференційованого навчання, які акцентовано у працях вітчизняних та зарубіжних учених.
The theses reveal various aspects of the problem of differentiating student learning. It is highlighted features of differentiated instruction, which accentuated in the works of Ukrainian and foreign scientists. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714360/1/Tezy_%D0%9D%D0%94%D0%A0%202015_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%97%20%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2%20%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2-converted.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (2015) Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-56. |
|