Запис Детальніше

Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714360/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів
Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction
 
Creator Шпарик, Оксана Михайлівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах розкрито різні аспекти з проблеми диференціації навчання школярів.Виділено особливості диференційованого навчання, які акцентовано у працях вітчизняних та зарубіжних учених.
The theses reveal various aspects of the problem of differentiating student learning. It is highlighted features of differentiated instruction, which accentuated in the works of Ukrainian and foreign scientists.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714360/1/Tezy_%D0%9D%D0%94%D0%A0%202015_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%97%20%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2%20%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2-converted.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (2015) Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-56.