Запис Детальніше

Моніторинг сформованості предметних компетентностей як складник управління якістю освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714367/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Моніторинг сформованості предметних компетентностей як складник управління якістю освіти
Monitoring of the formation of subject competencies as a component of quality management education
 
Creator Головко, Світлана Григорівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Висвітлюється проблема моніторингу рівня сформованості предметних компетентностей як складник управління якістю освіти. Аналізується структура предметної компетентності як динамічне поєднання мотиваційного, світоглядного, змістово-процесуального та емоційно-ціннісного компонентів. Обґрунтовується доцільність використання такого критерію її сформованості, як здатність учня встановлювати логічні зв’язки між набутими знаннями та практичними ситуаціями. Акцентується увага на особливостей розроблення тестових завдань, якнайбільш ефективному інструменті оцінювання рівня сформованості компетентностей.
The problem of monitoring the level of formation of subject competences as a component of quality management education is highlighted. The structure of subject competencies analyzed as a dynamic combination of motivational, philosophical, content-procedural and emotional-value components. The feasibility of using such a criterion of its formation as the ability of the student to establish logical сconnections between the acquired knowledge and practical situations is substantiated. The emphasis is on the peculiarities of developing test tasks as the most effective tool for assessing the level of competence generation.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714367/1/anotovani_2017-pages-63-64.pdf
- Головко, Світлана Григорівна (orcid.org/0000-0003-0795-7166 <http://orcid.org/0000-0003-0795-7166>) (2017) Monitoring of the formation of subject competencies as a component of quality management education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 62-63. ISBN 978-966-644-398-5