Запис Детальніше

Організаційно-методичні засади моніторингових систем якості загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714374/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Організаційно-методичні засади моніторингових систем якості загальної середньої освіти
Organizational and methodical principles of monitoring systems of general secondary education quality
 
Creator Лукіна, Т.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Визначено сутність організаційно-методичних засад моніторингових систем якості освіти, зокрема загальної середньої.Зазначені засади являють собою певну сукупність теоретичних положень і умов, які визначають правила, принципи, алгоритми, методики забезпечення функціонування моніторингових систем якості загальної середньої освіти та проведення відповідних досліджень. Вони складаються з концептуальних, нормативно-правових, технологічних і методичних засад.
The essence of the organizational and methodological foundations of the systems for education qualitymonitoring, in particular the general secondary education, is determined. These principles represent a certain set of theoretical provisions and conditions that determine the rules, principles, algorithms, methods for ensuring the functioning of the monitoringsystems for general secondary education quality and conducting relevant research. They consist of conceptual, normative-legal, technological and methodical foundations.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714374/1/anotovani_2017-pages-58-59.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2017) Organizational and methodical principles of monitoring systems of general secondary education quality In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 57-58. ISBN 978-966-644-398-5