Запис Детальніше

Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714415/
 
Title Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання
Formation of value-semantic orientations of high school students in terms of student-centred teaching
 
Creator Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкривається необхідність увідповіднити цілі шкільної освіти особистісноорієнтованому навчанню. Автор наголошує на потребі конструювати зміст гуманітарних предметів з огляду на формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Аналізуються потенційні можливості навчальних програм з української і світової літератур, які мають нести ціннісно-смислове навантаження.
The paper reveals the need for correlation between the purposes' of school education and the student-centred teaching. The author focuses on designing the content of the Humanities considering the formation of value-semantic orientations of high school students. Also prospective of training programs in Ukrainian and World Literature bearing value-semantic sense is analyzed.
 
Publisher РДГУ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714415/1/SVK_2014%20Rivne.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2014) Formation of value-semantic orientations of high school students in terms of student-centred teaching Оновлення змісту, форм та методів навчання виховання в закладах освіти : Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету, 8 (51). pp. 132-136. ISSN ISBN 966-7281-09-10