КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА РУМУНСЬКИХ ВЧЕНИХ ЩОДО ОСВІТНЬОГО РОЗВИТКУ БУКОВИНИ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА РУМУНСЬКИХ ВЧЕНИХ ЩОДО ОСВІТНЬОГО РОЗВИТКУ БУКОВИНИ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
CONCEPTUAL IDEAS OF DOMESTIC AND ROMANIAN SCIENTISTS ON THE EDUCATIONAL DEVELOPMENT OF BUKOVYNA IN THE INTERIOR PERIOD |
|
Creator |
Постевка, Г.
|
|
Subject |
музика; музичне мистецтво; Буковини; міжвоєнний період; музичне краєзнавство
372.878(477.85) music; musical art; Bukovina; interwar period; musical regional studies — |
|
Description |
Актуальність наукових досліджень проблем музично-естетичного розвитку громадян, перш за все – підростаючого покоління, на сучасному етапі визначає та обставина, що однією з умов розвитку незалежної української держави є виховання всебічно розвиненої особистості, яка прагне до розуміння прекрасного, вивчення духовної культури і скарбів українського народу. Свідоме ставлення молоді до здобутків попередніх поколінь може забезпечити гармонійність та цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарувань, збагатити на цій основі інтелектуальний потенціал народу, його духовність, культуру. Серед шляхів вирішення вказаної проблеми – глибоке осмислення й усвідомлення історико-педагогічного досвіду, звернення до національних джерел музично-педагогічної теорії та практики, методів та форм діяльності вчителів, викладачів співу та музики, творче використання яких сприятиме зростанню освітнього потенціалу суспільства. Буковина є невід‘ємною частиною України, і, отже, її українське шкільництво, незважаючи на певні регіональні відмінності, має єдину національну основу з усіма іншими частинами України. Виходячи з цього, ми розглядаємо буковинське шкільництво як складову частину української національної школи. Незважаючи на те, що розвиток українського шкільництва у краї відбувався в контексті європейської освіти, тут були збережені національні підходи та традиції в освіті та у вихованні
The urgency of scientific research of problems of musical and aesthetic development of citizens, first of all - the younger generation, at the present stage determines the fact that one of the conditions for the development of an independent Ukrainian state is the education of a fully developed personality who seeks to understand the beautiful, studying the spiritual culture and treasures of Ukrainian the people The conscious attitude of young people to the achievements of previous generations can ensure the harmony and integrity of the individual, development of his abilities and talents, enrich the intellectual potential of the people, his spirituality, and culture on this basis. Among the ways of solving this problem is the deep comprehension and awareness of historical and pedagogical experience, the appeal to national sources of musical-pedagogical theory and practice, methods and forms of activity of teachers, teachers of music and music, the creative use of which will contribute to the growth of educational potential of society. Bukovina is an integral part of Ukraine, and, consequently, its Ukrainian school, despite certain regional differences, has a single national basis with all other parts of Ukraine. On this basis, we consider Bukovina school as an integral part of the Ukrainian national school. Despite the fact that the development of Ukrainian schooling in the country took place in the context of European education, national approaches and traditions in education and upbringing were preserved here |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-12-30
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13412
10.18372/2411-264Х.13.13412 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 59-65
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 59-65 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 59-65 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|