Запис Детальніше

НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ФІЛОЛОГІЯ» ЯК МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ФІЛОЛОГІЯ» ЯК МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
TEACHING STUDENTS OF SPECIALITY “PHILOLOGY” AS YOUNG TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGE OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
 
Creator Рудіна, М.
 
Subject компетенції вчителя іноземної мови; методика викладання іноземних мов; молоді вчителі; нова українська школа
378.147:81-057.875:373.5(045)
competences of foreign language teacher, methods of teaching foreign language, young teachers, The New Ukrainian School

 
Description Стаття присвячена сучасним підходам до навчання студентів за спеціальністю «Філологія» як молодих учителів іноземної мови. Зазначено, що актуальність проблеми посилюється потребами освітньої практики, задачами, сформульованими на державному рівні, вимогами учнів і їхніх батьків до рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності як підґрунтя конкурентоспроможності особистості на світовому ринку праці. Підкреслено провідну роль учителя школи. Оскільки період навчання професії триває від 16 до 25 років, то студенти, навчаючись в університеті, набувають компетенції майбутньої професійної діяльності. Завершення вузу молодою людиною означає набуття професії і статусу фахівця. У статті проаналізовано, які навчальні курси за названою спеціальністю є ресурсом навчання студентів як молодих учителів, висвітлено значущість навчальної дисципліни «Методика викладання іноземних мов». Зазначено, що до методичної підготовки вчителів іноземної мови активно долучилися громадські організації, освітні фонди, Британська рада тощо, які пропонують і студентам, і педагогам інноваційні методики навчання іноземної мови, що ґрунтуються на загальних цінностях освіти, передбачають взаємодію тих, хто вчить і тих, хто навчається. Наведено результати дослідження окремих професійних потреб молодих учителів іноземної мови, серед яких домінує – підвищення методичних знань і вмінь. Показано, що не змінюючи кількості годин, відведених на курс «Методика викладання іноземних мов», не корегуючи принципово формулювання тем у робочих програмах цього навчального курсу, важливо осучаснити зміст і методику проведення занять, що й сприятиме формуванню методичної мобільності та комплексу професійних знань студентів як молодих учителів Нової української школи. Як затребуваний перспективний напрям подальшого наукового пошуку визначено дослідження й розроблення сучасних ефективних методів і прийомів на заняттях з курсу «Методика викладання іноземних мов» для студентів університетів
The article is dedicated to modern approaches to teaching students of specialization “Philology” as young teachers of foreign language. The relevance of the problem has been growing by education practice requirements, targets formulated on the government level, pupils and their parents’ demands to the formation of foreign communicative competence as a human competitiveness basis on the international labour market. The role of schoolteacher has been emphasized. Students obtain their profession at the age from 16 to 25, and within this time students acquire future professional competence. Graduation from higher educational institution means getting profession and the status of a specialist. It is also highlighted that the academic courses of the following specialization are the resources of students’ education process as young teachers. It is shown the importance of academic course “Methods of Teaching English”. It is underlined the significance of social organizations and educational funds such as British Council and others, which promote innovative methods of teaching foreign language for both students and teachers. These methods are based on general values of education and imply interaction of teacher and student. The results of the research of particular professional demands of young teachers of foreign language are given. Improving of professional competence and skills are among the most popular. It is shown the importance of making course content and methods of conducting lectures more modern without changing teaching time and topics in the curriculum. These factors will contribute to a methodical mobility formation and professional competence of students as young teachers of The New Ukrainian School. Study and development of modern effective methods and techniques within “Methods of Teaching English” course for students of higher educational institution are defined to be perspective and need further scientific research
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13415
10.18372/2411-264Х.13.13415
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 70-76
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 70-76
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 70-76
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).