Запис Детальніше

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ У КОЛЕДЖАХ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ У КОЛЕДЖАХ
MODEL OF PROFESSIONAL PREPARATION FOR MARKETING FACILITIES IN COLLAGES
 
Creator Селезень, А.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject фахівці з маркетингу; професійна освіта; професійна підготовка; педагогічні умови; модель
377.3.091:339.138(045)
marketing specialist; professional education; professional training; pedagogical conditions; model

 
Description У статті розкрито та обґрунтовано проблеми професійної підготовки. Автор розробляє модель професійної підготовки майбутніх спеціалістів з маркетингу у коледжах, що передбачає проведення поетапної (діагностико-мотиваційної, процесуально-діяльнісної, рефлексійно-корекційної) цілеспрямованої роботи з комплексним упровадженням визначених педагогічних умов. Розроблена модель складається з методологічно-цільового,технічно-діяльнісного, діагностично-результативного блоків, що послідовно реалізовувалися на кожному етапі. Методологічно-цільовий блок забезпечував визначення стратегічних і тактичних цілей, відображав нормативну базу (галузевий стандарт, ОПП), підходи та принципи, покладені в основу формування професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Технічно-діяльнісний блок моделі був спрямований на формування готовності майбутніх фахівців з маркетингу до професійної діяльності i здійснювався у межах педагогічного процесу різними формами i методами навчання. Діагностико-результативний блок моделі передбачав систему критеріїв, що забезпечують можливість визначити рівні професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Весь процес формування професійної підготовки передбачав повну та ефективну реалізацію невід’ємних складових створеного освітньо-професійно-діяльнісного середовища. При створенні моделі формування професійної підготовки автор мав на меті відобразити цілісний освітній процес, на основі якого буде проведено формувальний експеримент для перевірки ефективності формування професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу у коледжах
This article is devoted to the problem of professional education. The author develops a model of professional training of future marketing specialist in colleges which involves the implementation of (diagnostic-motivational, procedural-activity, reflective-correctional) purposeful work with the applying complex of certain pedagogical conditions. The developed model consists of methodological-objective, technological-procedural, diagnostic-productive blocks, which were consistently implemented at each stage. The methodological-objective unit provided definition of strategic and tactical goals reflected the normative base (standards, educational programs), approaches and principles, which serve as the basis for training of future marketing specialist in colleges. The technological-procedural unit of the model was aimed at forming the readiness of future marketing specialist to professional activity and was carried out within the pedagogical process by various forms and methods of training. The diagnostic-productive block of the model provided a system of criteria that ensure the ability to determine the levels of marketing specialist training. The process of professional training formation provided for the full and effective implementation of the integral components of the created educational-professional-activity environment. During the creation of the model of professional training, the author aimed to reflecttheholistic educational process. This process is the basis of the shaping experiment to verify the effectiveness of professional training formation of future marketing specialist in colleges
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13418
10.18372/2411-264Х.13.13418
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 85-92
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 85-92
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 85-92
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).