Запис Детальніше

ОПТИМІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОПЕДЕВТИЧНОМУ НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИХ СЛУХАЧІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОПТИМІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОПЕДЕВТИЧНОМУ НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИХ СЛУХАЧІВ
OPTIMIZATION OF PEDAGOGICAL COMMUNICATION IN PROPAEDEUTIC TEACHING UKRAINIAN LANGUAGE TO FOREIGN STUDENTS
 
Creator Павленко, О.
 
Subject іноземні слухачі; особистісне спілкування; педагогічне спілкування; пропедевтичне навчання
373.58: 37.013
foreign students; personal communication; pedagogical communication; propaedeutic training

 
Description Дослідження присвячено теоретичному обґрунтуванню необхідності оптимізації педагогічного спілкування у процесі пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів закладів вищої освіти (ЗВО) та розкриттю методики практичної реалізації оптимального педагогічного спілкування як однієї з педагогічних умов покращення мовленнєвої підготовки іноземних слухачів на етапі довишівського навчання. У пропедевтичному навчанні української мови іноземних слухачів чільне місце посідає вироблення ефективного стилю педагогічного спілкування, що пронизує весь освітній процес, покликаний полегшувати адаптацію слухачів, створювати адекватний емоційний та психологічний клімат у процесі навчання, забезпечити ефективне засвоєння мовленнєвих умінь та навичок іноземних слухачів. Осмислення гуманістично зорієнтованої парадигми розвитку вищої школи вимагає докорінних змін в організації пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів ЗВО. Зважаючи на особливість педагогічного спілкування цього етапу навчання, яка полягає у тому, що педагогічне спілкування є не лише засобом міжкультурної взаємодії, але й засобом пропедевтичного навчання, слід оптимізувати педагогічне спілкування. Основною умовою підвищення ефективності пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів є оптимальне педагогічне спілкування. У статті схарактеризовано специфічні особливості педагогічного спілкування у процесі пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів, виокремлено чинники, які треба враховувати при побудові педагогічного спілкування, окреслено шляхи оптимізації педагогічного спілкування на цьому етапі мовної підготовки іноземних споживачів освітніх послуг.
The research is dedicated to the theoretical substantiation of necessity of pedagogical communication optimization in the propaedeutic learning of the Ukrainian language by foreign students at universities and practical implementation of optimal pedagogical communication model as one of the pedagogical conditions which improve the language training of foreign students during the pre-university course. The development of an effective pedagogical communication style, that covers the entire educational process, plays a prominent role. The communication style aims to facilitate students’ adaptation, create an adequate emotional and psychological climate in the learning process, and ensure the effective developing of speech habits and skills of foreign students. Understanding the human-oriented paradigm of the higher education development requires radical changes in the university organization of propaedeutic teaching Ukrainian language to foreign students. The peculiarity of the pedagogical communication at this stage of training, which consists in the fact that pedagogical communication is not only a means of intercultural interaction, but also a means of propaedeutic training, requires optimizing pedagogical communication. The main condition for increasing the effectiveness of propaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign students is the optimal pedagogical communication. Specific features of pedagogical communication in the process of propaedeutic teaching of the Ukrainian language of foreign students, factors to be taken into account when constructing pedagogical communication and, ways of optimizing pedagogical communication at this stage are outlined in the article
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13407
10.18372/2411-264Х.13.13407
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 33-38
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 33-38
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 33-38
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).