Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні стратегеми формування здатності вчителя музичного мистецтва до системно-цілісного уявлення про музичний твір
 
Names Шип, Сергій Васильович
Shyp Serhii, Vasylovych
Чень Цзицзянь
Chen Tszytszian
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена формулюванню основних положень теорії цілісного уявлення вчителів музичного мистецтва про музичний твір і репрезентує дві педагогічні стратегеми формування здатності фахівців даного освітнього профілю до подібного уявлення. Запропоновано дві стратегеми організації педагогічних зусиль, спрямованих на формування цілісного уявлення про музичний твір. Перша з них має більш раціональний і послідовний характер, базується на аналітичних діях та послідовному освоєнні «вузлових моментів» композиції (експозицій, зв'язок, реприз, кульмінацій, кадансів тощо). Друга стратегема передбачає дотримання холістичного підходу до форми й образного змісту протягом усього процесу освоєння твору, фокусує увагу на головному тематизмі, розглядає музичну форму як процес становлення художньої концепції, вимагає роботи над деталями форми і нюансами смислу тільки в контексті загального творчого задуму музичного твору.
Genre Article
Topic цілісне уявлення
Identifier Шип, С. В. Педагогічні стратегеми формування здатності вчителя музичного мистецтва до системно-цілісного уявлення про музичний твір [Текст] / С. В. Шип, Чень Цзицзянь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 7 (81). – С. 249–261.