Запис Детальніше

ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСТРУКЦІЙ НА НЕЛІНІЙНО ДЕФОРМОВАНІЙ ОСНОВІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСТРУКЦІЙ НА НЕЛІНІЙНО ДЕФОРМОВАНІЙ ОСНОВІ
Application of information technologies of automation designing for research of designs on nonlinear the deformed basis
Применение информационных технологий автоматизации проектирования для исследования конструкций на нелинейно деформированном основании
 
Creator Слободян, Я.О.; Науково-дослідний інститут автоматизованих систем у будівництві
Білеуш, А.І.; Інститут екології та дизайну НАУ
Євтодій, О.О.; Інститут екології та дизайну НАУ
Шаравара, Н.П.; Інститут екології та дизайну НАУ
 
Subject


 
Description  Наведено результати чисельних досліджень конструкцій на нелінійно деформованій основі із застосуванням сучасних інформаційних технологій автоматизації проектування на основі програмного комплексу ЛІРА  і оцінка похибки розв’язання нелінійної задачі кроковим методом послідовного навантаження.
 The results of numerical researches of designs on nonlinear the deformed basis with application of modern information technologies of automation designing are given on the basis of a program complex LIRA also estimation of an error of the decision of a nonlinear task by a step-by-step method.
 Приведены результаты численных исследований конструкций на нелинейно деформированном основании с применением современных информационных технологий автоматизации проектирования на основе программного комплекса ЛИРА и оценка погрешности решения нелинейной задачи шаговым методом последовательного нагружения.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-12
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1070
 
Source Proceedings of NAU; Том 21, № 4 (2004); 131
Вісник Національного авіаційного університету; Том 21, № 4 (2004); 131
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 4 (2004); 131
 
Language uk