Запис Детальніше

МОДЕЛЮВАННЯ БАГАТОШАРОВИХ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТЬ НА ОСНОВІ ЧИСЕЛЬНО-АНАЛІТИЧНОГО МЕТОДУ ПОТЕНЦІАЛУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЮВАННЯ БАГАТОШАРОВИХ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТЬ НА ОСНОВІ ЧИСЕЛЬНО-АНАЛІТИЧНОГО МЕТОДУ ПОТЕНЦІАЛУ
Multilayer airdrome pavement modeling on the base of numeically-analythical method of potential
Моделирование многослойных аэродромных покрытий на основе численно-аналитического
 
Creator Шевченко, О.М.; Інститут екології і дизайну НАУ
 
Subject


 
Description  Розглянуто проблеми врахування розподільних властивостей багатошарових аеродромних покрить на пружній основі, що ігноруються в найпростішому випадку вінклерівської основи. Наведено апарат реалізації чисельно-аналітичного методу потенціалу при аналізі напружено-деформованого стану багатошарового покриття, що складається з двох ізотропних шарів з розділовим прошарком між ними.
 There are problems of the take into account the multilayered foundation distributive properties which are ignored in the elementary case of Winkler foundation at calculation of constructions on the elastic foundation. In article the apparatus realization of numerically-analytical method of potential for a problem about stress and strain state analysis is considered for the multilayered pavement consisting from two isotropic layers with a separating layer between.
 Рассмотрены проблемы учета распределительных свойств многослойных аэродромных покрытий на упругом основании, которые игнорируются в простейшем случае винклеровского основания. Приведен аппарат реализации численно-аналитического метода потенциала при анализе напряженно-деформированного состояния многослойного покрытия, состоящего из двух изотропных слоев с разделительной прослойкой между ними.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-12
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1073
 
Source Proceedings of NAU; Том 21, № 4 (2004); 108
Вісник Національного авіаційного університету; Том 21, № 4 (2004); 108
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 4 (2004); 108
 
Language uk