Запис Детальніше

ВПЛИВ ПОХИБОК ОЦІНКИ ПАРАМЕТРІВ УПРАВЛІННЯ В АПАРАТАХ “ШТУЧНА НИРКА” НА ЕФЕКТИВНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕМОДІАЛІЗНОГО ІНДЕКСУ ДОЗИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВПЛИВ ПОХИБОК ОЦІНКИ ПАРАМЕТРІВ УПРАВЛІННЯ В АПАРАТАХ “ШТУЧНА НИРКА” НА ЕФЕКТИВНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕМОДІАЛІЗНОГО ІНДЕКСУ ДОЗИ
Influence of errors in an estimation of control parameters in an artificial kidney eqipment on the ef-fective value of hemodialysis index dose
Влияние погрешностей оценки параметров управления в аппаратах “искусственная почка” на эффективное значение гемодиализного индекса дозы
 
Creator Бойко, І.Ф.; Інститут електроніки та систем управління НАУ
Поліщук, С.Т.; Інститут електроніки та систем управління НАУ
 
Subject


 
Description  Розглянуто можливі причини розходження думки  вчених в оцінці оптимального значення гемодіалізного індексу дози. Доведено, що сучасні математичні моделі, які використовуються для розрахунку гемодіалізного індексу дози, можуть зменшувати його реальне значення на 20–30 %, що призводить до неоднозначності трактування результатів порівняння.
 The possible reasons in a disagreement of scientists in an estimation of optimum value of haemodialysis index dose are analyzed. It is proved, that the modern mathematical models used for calculation the haemodialysis index dose, can decrease its real value by 20–30 % that can result in ambiguity of compared results.
 Рассмотрены возможные причини расхождения мнения различных ученых в оценке оптимального значения гемодиализного индекса дозы. Доказано, что современные математические модели, используемые для расчета  гемодиализного индекса дозы, могут уменьшать его реальное значение  на 20–30 %, что приводит к неоднозначности трактования сравниваемых результатов.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-12
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1074
 
Source Proceedings of NAU; Том 21, № 4 (2004); 37
Вісник Національного авіаційного університету; Том 21, № 4 (2004); 37
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 4 (2004); 37
 
Language uk