Реалізація холістичного підходу в музейній практиці
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація холістичного підходу в музейній практиці
|
|
Creator |
Удовиченко, Ірина
|
|
Date |
2019-02-04T10:34:49Z
2019-02-04T10:34:49Z 2018-06-01 2018-06-01 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Удовиченко І. Реалізація холістичного підходу в музейній практиці / Ірина Удовиченко // Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 червня, 2018 року, Львів. — Львів : Інтерпрінт, 2018. — С. 136–140.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43973 Udovychenko I. Realizatsiia kholistychnoho pidkhodu v muzeinii praktytsi / Iryna Udovychenko // Istoryko-kulturna spadshchyna: yevropeiskyi vymir : tezy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 1 chervnia, 2018 roku, Lviv. — Lviv : Interprint, 2018. — P. 136–140. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2018
1. Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обґрунтування трансформативного навчання) // Філософія освіти. – №2(17). – 2015 №2 (17). – С. 65–94. 2. Гохстрат Е., Гейн А.В.Теорія навчання Девіда Колба в музеї: Мрійник, Мислитель, Прагматик, Діяч. К.: Видавець Чередниченко А. М., 2015. – 96 С. 3. Инглхарт Р., Вельцель К. Модернизация, культурные изменения и демократия: Последовательность человеческого развития. М.: Новое изд-во, 2011. – 464 С. 4. Тендітна мить торкає вічність. Образ квітки у творах сучасних українських ювелірів: каталог виставки/ упоряд. І. Удовиченко. - К.: Фенікс; НМІУ, 2018. – 48 С. 5. Удовиченко І. Музейна педагогіка: теорія і практика: науково-методичний посібник. – К.: Логос, Національний музей історії України, 2017. – 72 С. 6. Удовиченко І. В. Холістичне мислення в контексті музейної педагогіки // Історико-культурна спадщина: проблеми збереження і популяризації : тези IV Міжнародної науково-практичної конференції, 21 – 22 квітня 2017 року. — Львів, 2017. — С. 123–125. 1. Horbunova L. Liminalnist yak kontsept filosofii (do obgruntuvannia transformatyvnoho navchannia), Filosofiia osvity, No 2(17), 2015 No 2 (17), P. 65–94. 2. Hokhstrat E., Hein A.V.Teoriia navchannia Devida Kolba v muzei: Mriinyk, Myslytel, Prahmatyk, Diiach. K., Vydavets Cherednychenko A. M., 2015, 96 p. 3. Inhlkhart R., Veltsel K. Modernizatsiia, kulturnye izmeneniia i demokratiia: Posledovatelnost chelovecheskoho razvitiia. M., Novoe izd-vo, 2011, 464 p. 4. Tenditna myt torkaie vichnist. Obraz kvitky u tvorakh suchasnykh ukrainskykh yuveliriv: kataloh vystavky/ uporiad. I. Udovychenko, K., Feniks; NMIU, 2018, 48 p. 5. Udovychenko I. Muzeina pedahohika: teoriia i praktyka: naukovo-metodychnyi posibnyk, K., Lohos, Natsionalnyi muzei istorii Ukrainy, 2017, 72 p. 6. Udovychenko I. V. Kholistychne myslennia v konteksti muzeinoi pedahohiky, Istoryko-kulturna spadshchyna: problemy zberezhennia i populiaryzatsii : tezy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 21 – 22 kvitnia 2017 roku, Lviv, 2017, P. 123–125. |
|
Rights |
© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
|
|
Format |
136-140
5 application/pdf image/png |
|
Coverage |
1 червня, 2018 року, Львів
Львів |
|
Publisher |
Інтерпрінт
|
|