Запис Детальніше

Реалізація холістичного підходу в музейній практиці

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація холістичного підходу в музейній практиці
 
Creator Удовиченко, Ірина
 
Date 2019-02-04T10:34:49Z
2019-02-04T10:34:49Z
2018-06-01
2018-06-01
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Удовиченко І. Реалізація холістичного підходу в музейній практиці / Ірина Удовиченко // Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 червня, 2018 року, Львів. — Львів : Інтерпрінт, 2018. — С. 136–140.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43973
Udovychenko I. Realizatsiia kholistychnoho pidkhodu v muzeinii praktytsi / Iryna Udovychenko // Istoryko-kulturna spadshchyna: yevropeiskyi vymir : tezy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 1 chervnia, 2018 roku, Lviv. — Lviv : Interprint, 2018. — P. 136–140.
 
Language uk
 
Relation Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2018
1. Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обґрунтування трансформативного навчання) // Філософія освіти. – №2(17). – 2015 №2 (17). – С. 65–94.
2. Гохстрат Е., Гейн А.В.Теорія навчання Девіда Колба в музеї: Мрійник, Мислитель, Прагматик, Діяч. К.: Видавець Чередниченко А. М., 2015. – 96 С.
3. Инглхарт Р., Вельцель К. Модернизация, культурные изменения и демократия: Последовательность человеческого развития. М.: Новое изд-во, 2011. – 464 С.
4. Тендітна мить торкає вічність. Образ квітки у творах сучасних українських ювелірів: каталог виставки/ упоряд. І. Удовиченко. - К.: Фенікс; НМІУ, 2018. – 48 С.
5. Удовиченко І. Музейна педагогіка: теорія і практика: науково-методичний посібник. – К.: Логос, Національний музей історії України, 2017. – 72 С.
6. Удовиченко І. В. Холістичне мислення в контексті музейної педагогіки // Історико-культурна спадщина: проблеми збереження і популяризації : тези IV Міжнародної науково-практичної конференції, 21 – 22 квітня 2017 року. — Львів, 2017. — С. 123–125.
1. Horbunova L. Liminalnist yak kontsept filosofii (do obgruntuvannia transformatyvnoho navchannia), Filosofiia osvity, No 2(17), 2015 No 2 (17), P. 65–94.
2. Hokhstrat E., Hein A.V.Teoriia navchannia Devida Kolba v muzei: Mriinyk, Myslytel, Prahmatyk, Diiach. K., Vydavets Cherednychenko A. M., 2015, 96 p.
3. Inhlkhart R., Veltsel K. Modernizatsiia, kulturnye izmeneniia i demokratiia: Posledovatelnost chelovecheskoho razvitiia. M., Novoe izd-vo, 2011, 464 p.
4. Tenditna myt torkaie vichnist. Obraz kvitky u tvorakh suchasnykh ukrainskykh yuveliriv: kataloh vystavky/ uporiad. I. Udovychenko, K., Feniks; NMIU, 2018, 48 p.
5. Udovychenko I. Muzeina pedahohika: teoriia i praktyka: naukovo-metodychnyi posibnyk, K., Lohos, Natsionalnyi muzei istorii Ukrainy, 2017, 72 p.
6. Udovychenko I. V. Kholistychne myslennia v konteksti muzeinoi pedahohiky, Istoryko-kulturna spadshchyna: problemy zberezhennia i populiaryzatsii : tezy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 21 – 22 kvitnia 2017 roku, Lviv, 2017, P. 123–125.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
 
Format 136-140
5
application/pdf
image/png
 
Coverage 1 червня, 2018 року, Львів
Львів
 
Publisher Інтерпрінт