Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства
|
|
Creator |
Коваль, З. О.
|
|
Contributor |
Національний університет «Львівська політехніка»
|
|
Date |
2019-02-04T13:31:51Z
2019-02-04T13:31:51Z 2018-06-03 2018-06-03 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Коваль З. О. Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства / З. О. Коваль // Фінансовий ринок: інституції та інструменти, 3–6 червня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 51–52.
978-966-941-179-2 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44014 Koval Z. O. Alhorytm otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovoi stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu pidpryiemstva / Z. O. Koval // Finansovyi rynok: instytutsii ta instrumenty, 3–6 chervnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 51–52. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Фінансовий ринок: інституції та інструменти, 2018
1. В. Чан Кім, Рене Моборн Стратегія блакитного океану / В. Чан Кім, Рене Моборн, пер. з англ. - К.: Клуб сімейного дозвілля, 2016. – 383 с. 2. Чухрай Н. І. Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 118-129. 3. Коваль З.О. Аналіз маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства на різних етапах життєвого циклу / З.О. Коваль // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства», 27-28 квітня 2017 р.. – Львів. Видавництво Львівської політехніки, – С. 136-137. 4. Коваль З.О. Оцінювання ефективності маркетингових стратегій на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / З.О. Коваль // Вісник НУЛП. – 2017. - №862. – С. 268-274. 5. Коваль З.О. Аналіз ефективності цінових стратегій підприємств / З. О. Коваль // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку Вісник НУЛП. – 2009. - №862. – С. 75-79. 1. V. Chan Kim, Rene Moborn Stratehiia blakytnoho okeanu, V. Chan Kim, Rene Moborn, transl. from English - K., Klub simeinoho dozvillia, 2016, 383 p. 2. Chukhrai N. I. Sutnist i klasyfikatsiia metodiv otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii vartisno-oriientovanykh pidpryiemstv, N. I. Chukhrai, Z. O. Koval, Aktualni problemy ekonomiky, 2013, No 7, P. 118-129. 3. Koval Z.O. Analiz marketynhovoi stratehii vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva na riznykh etapakh zhyttievoho tsyklu, Z.O. Koval, III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Oblikovo-analitychne zabezpechennia systemy menedzhmentu pidpryiemstva", 27-28 kvitnia 2017 y., Lviv. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, P. 136-137. 4. Koval Z.O. Otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva, Z.O. Koval, Visnyk NULP, 2017, No 862, P. 268-274. 5. Koval Z.O. Analiz efektyvnosti tsinovykh stratehii pidpryiemstv, Z. O. Koval, Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku Visnyk NULP, 2009, No 862, P. 75-79. |
|
Rights |
© Національний університет «Львівська політехніка», 2018
|
|
Format |
51-52
2 application/pdf image/png |
|
Coverage |
3–6 червня 2018 року, Львів
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|