Запис Детальніше

Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства
 
Creator Коваль, З. О.
 
Contributor Національний університет «Львівська політехніка»
 
Date 2019-02-04T13:31:51Z
2019-02-04T13:31:51Z
2018-06-03
2018-06-03
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Коваль З. О. Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства / З. О. Коваль // Фінансовий ринок: інституції та інструменти, 3–6 червня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 51–52.
978-966-941-179-2
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44014
Koval Z. O. Alhorytm otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovoi stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu pidpryiemstva / Z. O. Koval // Finansovyi rynok: instytutsii ta instrumenty, 3–6 chervnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 51–52.
 
Language uk
 
Relation Фінансовий ринок: інституції та інструменти, 2018
1. В. Чан Кім, Рене Моборн Стратегія блакитного океану / В. Чан Кім, Рене Моборн, пер. з англ. - К.: Клуб сімейного дозвілля, 2016. – 383 с.
2. Чухрай Н. І. Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 118-129.
3. Коваль З.О. Аналіз маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства на різних етапах життєвого циклу / З.О. Коваль // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства», 27-28 квітня 2017 р.. – Львів. Видавництво Львівської політехніки, – С. 136-137.
4. Коваль З.О. Оцінювання ефективності маркетингових стратегій на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / З.О. Коваль // Вісник НУЛП. – 2017. - №862. – С. 268-274.
5. Коваль З.О. Аналіз ефективності цінових стратегій підприємств / З. О. Коваль // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку Вісник НУЛП. – 2009. - №862. – С. 75-79.
1. V. Chan Kim, Rene Moborn Stratehiia blakytnoho okeanu, V. Chan Kim, Rene Moborn, transl. from English - K., Klub simeinoho dozvillia, 2016, 383 p.
2. Chukhrai N. I. Sutnist i klasyfikatsiia metodiv otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii vartisno-oriientovanykh pidpryiemstv, N. I. Chukhrai, Z. O. Koval, Aktualni problemy ekonomiky, 2013, No 7, P. 118-129.
3. Koval Z.O. Analiz marketynhovoi stratehii vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva na riznykh etapakh zhyttievoho tsyklu, Z.O. Koval, III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Oblikovo-analitychne zabezpechennia systemy menedzhmentu pidpryiemstva", 27-28 kvitnia 2017 y., Lviv. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, P. 136-137.
4. Koval Z.O. Otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva, Z.O. Koval, Visnyk NULP, 2017, No 862, P. 268-274.
5. Koval Z.O. Analiz efektyvnosti tsinovykh stratehii pidpryiemstv, Z. O. Koval, Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku Visnyk NULP, 2009, No 862, P. 75-79.
 
Rights © Національний університет «Львівська політехніка», 2018
 
Format 51-52
2
application/pdf
image/png
 
Coverage 3–6 червня 2018 року, Львів
Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки