Запис Детальніше

КІНЕТИКА ЗМІНИ СКЛАДОВИХ МАСТИЛЬНОГО ШАРУ ПРИ ТЕРТІ КОНТАКТНИХ ПОВЕРХОНЬ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КІНЕТИКА ЗМІНИ СКЛАДОВИХ МАСТИЛЬНОГО ШАРУ ПРИ ТЕРТІ КОНТАКТНИХ ПОВЕРХОНЬ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ
Kinetics of change making of a lubricant layer at friction of contact surfaces in extreme conditions
Анализ автоматизированных систем проектирования пространственных конструкций
 
Creator Маленко, В.І.; Аерокосмічний інститут НАУ
 
Subject


 
Description  Розглянуто проблему прогнозування розвитку неприпустимих видів зносу – схоплювання і заїдання. Показано кінетику зміни складових товщини мастильного шару з використанням методу роздільного вимірювання товщини мастильного шару. Експериментально встановлено взаємозв’язок і основні закономірності зміни між сумарною товщиною мастильного шару і триботехнічними параметрами – моментом і роботою тертя.
 А question about prognostication development impermissible types wear - grasping and jamming is considered in article. Using method separate measuring thickness lubricating, kinetics change making thicknesses lubricating layer is shown. Intercommunication and basic conformities to law change between total thickness lubricating layer and tribotehnicheskimi parameters - moment friction and work friction is set experimentally.
 Рассмотрена проблема прогнозирования  развития недопустимых видов износа – схватывания и заедания. Показана кинетика изменения составляющих толщины смазочного слоя с использованием метода раздельного измерения смазочного слоя. Экспериментально установлены взаимосвязь и основные закономерности изменения между суммарной толщиной смазочного слоя и триботехническими параметрами – моментом и работой трения.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-12
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1082
 
Source Proceedings of NAU; Том 21, № 4 (2004); 69
Вісник Національного авіаційного університету; Том 21, № 4 (2004); 69
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 21, № 4 (2004); 69
 
Language uk