Брендинг маловідомих історичних об’єктів та пам`яток
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг маловідомих історичних об’єктів та пам`яток
|
|
Creator |
Курдина, Юлія
|
|
Date |
2019-02-04T10:34:42Z
2019-02-04T10:34:42Z 2018-06-01 2018-06-01 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Курдина Ю. Брендинг маловідомих історичних об’єктів та пам`яток / Юлія Курдина // Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 червня, 2018 року, Львів. — Львів : Інтерпрінт, 2018. — С. 68–72.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43955 Kurdina Iu. Brendynh malovidomykh istorychnykh obiektiv ta pam`yatok / Yuliia Kurdyna // Istoryko-kulturna spadshchyna: yevropeiskyi vymir : tezy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 1 chervnia, 2018 roku, Lviv. — Lviv : Interprint, 2018. — P. 68–72. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Історико-культурна спадщина: європейський вимір : тези Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2018
http://www.logos.biz.ua/proj/lpi/pdf/8-27.pdf http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20160 http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3772 1. Альма-матер львівської інженерії // Універсум. – 2016. – Номер 11 – 12. – С.29 – 38. 2. Алькема В. Г., Коченко К.А. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваціного підприємства // Вчені записки Університету «КРОК». –2014. – Випуск 36. – С. 196 – 204. 3. Від Реальної школи до Львівської політехніки: нариси з історії Львівської політехніки (1816 – 1918) / упор. О. В. Шишка; за ред. Ю.Я.Бобала. Львів, 2016. –440 с. 4. Історія Львівської політехніки. – 27 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.logos.biz.ua/proj/lpi/pdf/8-27.pdf [15.05.2018]. 5. Кожухівська Р. Реалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобів // Журнал європейської економіки. – 2010. – Т. 9, № 3. – С. 270 –278. 6. Мазур В. PR технології – ефективний інструмент сучасного управління // Наука и инновации в современном мире: менеджмент и юриспруденция.: монография / [авт. кол.: Мироненко Е. В., Олексин Ю. П., Орлов Н. М. и др.]. –Одесса: Куприеко С.В., 2017 – C.106 – 116. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20160 [15.05.2018]. 7. Мороз О. В. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності виробництва органічної продукції в Україні // Ефективна економіка. – 2015. - № 2.[Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3772. [15.05.2018]. 8. Савицька Н. Л., Прядко О. М., Олініченко К. С. Реклама в системі маркетингу.– Харків, 2016. – 70 с. 9. Тартачинська З. До 145-річчя кафедри геодезії // Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. – 2017. – випуск І (33). – С. 31 – 38. 1. Alma-mater lvivskoi inzhenerii, Universum, 2016, Nomer 11 – 12, P.29 – 38. 2. Alkema V. H., Kochenko K.A. Brendynhovi stratehii v zabezpechenni efektyvnosti innovatsinoho pidpryiemstva, Vcheni zapysky Universytetu "KROK". –2014, Issue 36, P. 196 – 204. 3. Vid Realnoi shkoly do Lvivskoi politekhniky: narysy z istorii Lvivskoi politekhniky (1816 – 1918), upor. O. V. Shyshka; ed. Yu.Ya.Bobala. Lviv, 2016. –440 p. 4. Istoriia Lvivskoi politekhniky, 27 p. [Electronic resource], Access mode:http://www.logos.biz.ua/proj/lpi/pdf/8-27.pdf [15.05.2018]. 5. Kozhukhivska R. Realizatsiia pryntsypiv stratehii Internet-komunikatsii ta Internet-zasobiv, Zhurnal yevropeiskoi ekonomiky, 2010, V. 9, No 3, P. 270 –278. 6. Mazur V. PR tekhnolohii – efektyvnyi instrument suchasnoho upravlinnia, Nauka y ynnovatsyy v sovremennom myre: menedzhment y yurysprudentsyia., monohrafyia, [avt. kol., Myronenko E. V., Oleksyn Yu. P., Orlov N. M. and other]. –Odessa: Kupryeko S.V., 2017 – P.106 – 116. [Electronic resource] Access mode: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20160 [15.05.2018]. 7. Moroz O. V. Brendynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vyrobnytstva orhanichnoi produktsii v Ukraini, Efektyvna ekonomika, 2015, No 2.[Electronic resource] – Access mode : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3772. [15.05.2018]. 8. Savytska N. L., Priadko O. M., Olinichenko K. S. Reklama v systemi marketynhu, Kharkiv, 2016, 70 p. 9. Tartachynska Z. Do 145-richchia kafedry heodezii, Suchasni dosiahnennia heodezychnoi nauky ta vyrobnytstva, 2017, vypusk I (33), P. 31 – 38. |
|
Rights |
© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
|
|
Format |
68-72
5 application/pdf image/png |
|
Coverage |
1 червня, 2018 року, Львів
Львів |
|
Publisher |
Інтерпрінт
|
|