Запис Детальніше

Проектна діяльність як основа формування в учнів політехнічного складника предметної компетентності учнів з фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714189/
http://undip.org.ua/upload/iblock/797/at5.pdf
 
Title Проектна діяльність як основа формування в учнів політехнічного складника предметної компетентності учнів з фізики
Проектная деятельность как основа формирования у учащихся политехнической составляющей предметной компетентности учащихся по физике
Project activity as the basis for formation of students in the polytechnical component of subject competence of studentsin physics
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description До навчальної програми з фізики проекти введено вперше. Вони є ефективним засобом формування предметної й ключових компетентностей учнів у процесі навчання фізики, дають можливість повною мірою реалізовувати діяльнісний підхід. Історично так склалося, що шкільний курс фізики за своїм змістом є політехнічним. Фізика служить теоретичною базою більшості галузей сучасного виробництва і має широке застосування в різних сферах людської діяльності. Їй належить провідна роль у реалізації політехнічного принципу навчання. При виконанні учнями навчальних проектів вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань: розвиваються пізнавальні навички учнів, формується вміння самостійно конструювати свої знання, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, активно розвивається критичне мислення, сфера комунікації тощо.
В учебную программу по физике проекты введено впервые. Они являются эффективным средством формирования предметной и ключевых компетентностей учащихся в процессе обучения физике, дают возможность в полной мере реализовывать деятельностный подход. Исторически так сложилось, что школьный курс физики по своему содержанию является политехническим. Физика служит теоретической базой большинства отраслей современного производства и имеет широкое применение в различных сферах человеческой деятельности. Ей принадлежит ведущая роль в реализации политехнического принципа обучения. При выполнении учащимися учебных проектов решается целый ряд разноуровневых дидактических, воспитательных и развивающих задач: развиваются познавательные навыки учащихся, формируется умение самостоятельно конструировать свои знания, умения ориентироваться в информационном пространстве, активно развивается критическое мышление, сфера коммуникации и тому подобное.
The curriculum in physics projects was introduced for the first time. They are an effective means of forming the subject and key competencies of students in the process of teaching physics, give an opportunity to fully implement an activity approach. Historically, the fact that the school course in physics in its content is polytechnic. Physics serves as the theoretical basis for most branches of modern production and has wide application in various spheres of human activity. She has a leading role in the implementation of the polytechnic principle of learning. When performing students' educational projects a number of different levels of didactic, educational and developmental tasks are solved: cognitive skills of students develop, the ability to independently construct their knowledge, ability to navigate in the information space, actively develops critical thinking, communication sphere, etc.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714189/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202014%20%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2014) Project activity as the basis for formation of students in the polytechnical component of subject competence of studentsin physics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 296-297. ISBN 978-966-644-398-5