Запис Детальніше

Навчання географії в загальноосвітній школі на основі врахування нового напрямку – когнітивістики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714281/
 
Title Навчання географії в загальноосвітній школі на основі врахування нового напрямку – когнітивістики
Teaching of geography in general education school based on a new direction - cognitive science
 
Creator Ковчин, Наталія Андріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття присвячена визначенню значення впровадження когнітивістики в процесі навчання шкільної географії. Обгрунтована необхідність вивчати учителю когнітивну науку, дано визначення предмета дослідження когнітивної науки як нового наукового напрямку, дано визначення когнітивної географії
The article is devoted to the definition of the significance of the introduction of cognitive science in the process of studying school geography. The necessity to study cognitive science for the teacher, the definition of the subject of study of cognitive science as a new scientific direction, the definition of cognitive geography
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714281/1/%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%93%D0%95%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%87%20%D0%92%20%D0%97%D0%90%D0%93%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%99%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%86%20%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%86%20%D0%92%D0%A0%D0%90%D0%A5%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%9D%D0%90%D0%9F%D0%A0%D0%AF%D0%9C%D0%9A%D0%A3.pdf
- Ковчин, Наталія Андріївна (orcid.org/0000-0003-0432-3643 <http://orcid.org/0000-0003-0432-3643>) (2017) Teaching of geography in general education school based on a new direction - cognitive science In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 153. ISBN 978-966-644-398-5