Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у старшій школі: концептуальна модель
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714358/
|
|
Title |
Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у старшій школі: концептуальна модель
Fundamentalization of the content of humanitarian subjects in upper secondary school: a conceptual model |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкрито зміст блоків створеної автором концептуальної модель фундаменталізації змісту гуманітарних предметів у профільній школі. Описано педагогічні умови підвищення ефективності профільного навчання.
The article revealed the contents of the blocks created by the author of a conceptual model of fundamentals content of the Humanities in the profile school. Described pedagogical conditions increase the effectiveness of vocational training. |
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714358/1/BOV_2014_DTiP.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511 <http://orcid.org/0000-0002-0788-8511>) (2014) Fundamentalization of the content of humanitarian subjects in upper secondary school: a conceptual model Дидактика: теорія і практика. pp. 35-43. |
|