Запис Детальніше

Педагогічне тестування як засіб вимірювання навчальних досягнень учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714387/
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8261
 
Title Педагогічне тестування як засіб вимірювання навчальних досягнень учнів
Pedagogical testing as a means of measuring student achievements
 
Creator Ляшенко, О.І.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Відображено специфіку застосування нормативно-орієнтованого і критеріально-орієнтованого підходів до інтерпретації результатів тестування. Окреслено особливості проведення вхідного, формувального, діагностичного і підсумкового тестувань при критеріально-орієнтованому підході до педагогічного вимірювання. Подано приклад побудови специфікації підсумкового тесту з фізики для нормативно-орієнтованого підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів. Представлено низку організаційних кроків, необхідних для забезпечення якісної підготовки педагогічного тесту.
There is illustrated the specifics of application of norm-referenced and criterion-referenced approaches to the interpretation of results test. Reflected the features of the input, formative, diagnostic and summative tests at the criterion-referenced approach to the pedagogical measurement. The author gives the example of construction specifications summative test in physics for norm-referenced approach to the assessment of learning achievements of students. It is presented the organizational steps necessary to ensure quality of preparation of pedagogical test.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714387/1/2_Tom_Forum-3-10.pdf
- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978 <http://orcid.org/0000-0001-6885-5978>) (2015) Pedagogical testing as a means of measuring student achievements Edukacja dla współczesnośсi, 2. pp. 3-10.