Запис Детальніше

Лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі навчання української мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714394/
http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2016/N1-2(33-34)/index.html
 
Title Лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі навчання української мови
Linguodidactic Basis for the Formation of Linguistic Identity of Future Translators in Learning of the Ukrainian Language
 
Creator Горошкін, Ігор Олександрович
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
81 Linguistics and languages
 
Description У статті обґрунтовано лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі навчання української мови. Акцентовано, що мовна особистість перекладача – це вторинна мовна особистість елітарного типу, здатна пізнавати, описувати, оцінювати, перетворювати навколишню дійсність, ефективно спілкуватися засобами різних мов в іншомовній дискурсній діяльності. Наголошено, що ефективне формування мовної особистості забезпечує взаємозв’язок різних підходів, принципів навчання, визначено особливості реалізації принципів гуманізації освітнього процесу й особистісної орієнтації, системності й послідовності, розвивального й виховуючого навчання, фундаментальності освіти та її професійної спрямованості, свідомості і творчої активності студентів, науковості, поєднання навчання з життям, контекстності, соціокультурної відповідності тощо. Автор доходить висновку, що лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів зумовлені упровадженням комплексу підходів, закономірностей, загальнодидактичних і специфічних принципів мовної підготовки майбутніх перекладачів; сучасна методика намагається здійснити парадигмальний синтез лінгводидактичного інструментарію, привести його у відповідність до потреб освітнього простору, що потребує оптимізації діяльності викладача вишу, виваженого підходу до вибору і застосування методів та прийомів навчання української мови майбутніх перекладачів.
In the article substantiated the linguodidactic principles of forming linguistic identity of future translator sin learning of the Ukrainian language. Attention paid that the language interpreter personality is a secondary language personality of elite type, able to learn, describe, evaluate, transform the irsurroundings, communicate effectively by means of a foreign language in a foreign language is course. Emphasized that the effective formation of linguistic identity provides an account of conceptual principles that define the methodology, content and technology for training of future translators. Considering that methodological concept reflects the relationship between different approaches and principles of learning defined the peculiarities of implementing the principles of the humanization of the educational process and personal guidance, consistency and sequence, developing and educating education, fundamental education and its professional orientation, consciousness and creativity of students, science, combining learning with life, contextuality, sociocultural accordance and others. The author concludes that the conceptual basis of linguistic identity formation of future translators due to the introduction of the three interrelated concepts that contribute to the realization of the idea of leading the study, modern methods of trying to make a paradigm linguodidactic synthesis tools bring it in to line with the needs of the educational environment that requires optimization of university teacher, balance dapproach to the selection and application of methods and techniques of teaching Ukrainian future translators.
 
Publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714394/1/3_nvd_2016.PDF
- Горошкін, Ігор Олександрович (orcid.org/0000-0003-2694-458X <http://orcid.org/0000-0003-2694-458X>) (2016) Linguodidactic Basis for the Formation of Linguistic Identity of Future Translators in Learning of the Ukrainian Language Науковий вісник Донбасу, 1-2 (33-34). ISSN 2310-2187