Запис Детальніше

Перспективність досвіду США з диференціації навчання в українській загальній середній школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714438/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Перспективність досвіду США з диференціації навчання в українській загальній середній школі
Perspectives of the USA experience on DI in the Ukrainian secondary school
 
Creator Шпарик, Оксана Михайлівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Проаналізовано позиції освітян і науковців з проблеми диференціації навчання. Окреслено стратегії, які американські педагоги застосовують для ефективного впровадження диференціації в освітню практику.
The point of view of educators and scientists on the problem of differentiation of education is analyzed. The strategies that American educators use to effectively implement differentiation into educational practice are outlined.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714438/1/Tezy_%D0%9D%D0%94%D0%A0%202017_%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%20%D0%A1%D0%A8%25.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (2017) Perspectives of the USA experience on DI in the Ukrainian secondary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 36-37. ISBN 978-966-644-464-9