Перспективність досвіду США з диференціації навчання в українській загальній середній школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714438/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Перспективність досвіду США з диференціації навчання в українській загальній середній школі
Perspectives of the USA experience on DI in the Ukrainian secondary school |
|
Creator |
Шпарик, Оксана Михайлівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Проаналізовано позиції освітян і науковців з проблеми диференціації навчання. Окреслено стратегії, які американські педагоги застосовують для ефективного впровадження диференціації в освітню практику.
The point of view of educators and scientists on the problem of differentiation of education is analyzed. The strategies that American educators use to effectively implement differentiation into educational practice are outlined. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714438/1/Tezy_%D0%9D%D0%94%D0%A0%202017_%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%20%D0%A1%D0%A8%25.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (2017) Perspectives of the USA experience on DI in the Ukrainian secondary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 36-37. ISBN 978-966-644-464-9 |
|