Запис Детальніше

Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів?

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714456/
http://journal.osnova.com.ua/article/63826-%D0%A7%D0%BE%D0%BC%D1%83_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8_%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83_%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B5_%D0%B4%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C_%D0%BE%D1%87%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB
 
Title Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів?
Why are the reforms of the content of labor training do not give the expected results?
 
Creator Мачача, Тетяна Святославівна
Стрижова, Тетяна Володимирівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті акцентується увага на потенційних можливостях шкільного предмета «Трудове навчання» для творчого самовираження кожного учня; необхідності комплексного розв’язання проблем: змістових, організаційних, матеріально-технічних, кадрових, що сприятиме власним тенденціям розвитку шкільної технологічної освіти.
The article focuses on the potential opportunities of the school subject "Labor training" for the creative expression of each pupil; the need for a comprehensive problem solving: content, organizational, material and technical, personnel, which will promote their own trends in the development of school technological education.
 
Publisher ТОВ "Видавнича група "Основа""
 
Date 2017
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714456/1/ilovepdf_com-19-22.pdf
- Мачача, Тетяна Святославівна and Стрижова, Тетяна Володимирівна (2017) Why are the reforms of the content of labor training do not give the expected results? Трудове навчання в школі, 11-12 (168). pp. 19-22.