Результати діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського НАПН України за 2018 р. та завдання на 2019 р.
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714478/
http://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=19215#more-19215 |
|
Title |
Результати діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського НАПН України за 2018 р. та завдання на 2019 р.
Results of activity of the V.O. Sukhomlinskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine of NAPS of Ukraine for 2018 and tasks for 2019 |
|
Creator |
Березівська, Лариса Дмитрівна
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
001.9 Dissemination of ideas 02 Бібліотечна справа 37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У представленому звіті за 2018 р. відображено основні результати роботи за всіма напрямами діяльності бібліотеки в порівнянні з попереднім звітним періодом. Окреслено основні здобутки та подальші перспективи розвитку бібліотеки у 2019 році.
The report for 2018 reflects the main results of work in all areas of the library activity compared with the previous reporting period. The main achievements and future prospects of the library development in 2019 are outlined. |
|
Publisher |
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714478/1/abstracts_collection_2018-pages-6-23.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>) (2018) Results of activity of the V.O. Sukhomlinskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine of NAPS of Ukraine for 2018 and tasks for 2019 Інформаційне забезпечення сфери освіти України: звітна науково-практична конференція ДНПБ України ім. В О. Сухомлинського (27 грудня 2018 р., Київ). pp. 6-23. |
|