Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ-СТЮАРДІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ-СТЮАРДІВ
RESEARCH OF PROFESSIONAL PREPARATION FOR FUTURE STUDENTS MANAGERS
 
Creator Іваненко, Н.
Оргєєва, С.
Харун, О.
 
Subject менеджери-стюарди; професійна підготовка; функції; навчання; програма
378.141 – 057.212 (045)
stewardship managers; training; functions; training; program

 
Description Зроблений аналіз літератури, який переконує в тому, що професійна підготовка менеджерів-стюардів потребує більш детальнішого дослідження цієї проблеми. На основі системного підходу в статті розглянуто програма професійної підготовки майбутніх менеджерів-стюардів за допомогою створення відповідних умові. Розглянуто професію менеджерів-стюардів представників  професії типу «людина-людина», особливості професійної діяльності якої  мають типові характеристики професійних знань, умінь та навичок: формування структури процесів управління, роботи з кадрами, мистецтва управління людьми, підвищення ефективності виробництва, тобто навички управління; ерудиція, компетентність, широкий кругозір; високі організаційні здібності. Встановлено, що важливою ознакою є розробка й вдосконалення змісту форм і відповідних методів підготовки. Доведено, що процес професійної підготовки менеджерів-стюардів буде більш ефективний, якщо теоретико-методичні засади відповідного напрямку будуть побудовані на оволодінні певними якостями, спрямованими саме для цієї професії, а технології їх реалізації зорієнтовані на побудову індивідуальних траєкторій розвитку менеджерів-стюардів, їх самореалізації та самовдосконалення.
The article analyzes the literature, which convinces that the professional training of stewards is in need of a more detailed study of this problem. It was found out that steward managers are representatives of the profession "person-man", the peculiarities of which professional activity has the following typical characteristics of professional knowledge, abilities and skills, and also this profession is characterized by intense mental labor, abnormal working hours; requires the mobility of the motor, visual, auditory analyzers, the tension of thinking, will and attention. The basis of successful professional training is the potential of the steward manager, his professional and organizational knowledge, life wisdom, ability, intelligence, authority, intellectual development, imagination, leadership ability, motivation, courage, intuition, self-confidence, ability to choose opportunities, a sense of justice , tolerance, mental and physical health, etc. At the same time, attention is drawn to the fact that the manager-steward will not achieve the wide-ranging knowledge, experience and development without such features as intelligence, creativity, and analytical thinking skills. In addition, on the basis of a systematic approach in the article the program of professional training of future steward managers is considered through the creation of the appropriate condition. The content of the training program of stewardship managers, the strategy of priority areas and its improvement depends on many socio-economic factors. It has been established that an important feature is the development and implementation of a stewardship training program that can improve the level of security at the stadium and the effectiveness of providing services to visitors. It is proved that the process of professional training of steward managers will be more effective if the theoretical and methodological principles of the corresponding direction will be built on the mastery of certain qualities aimed specifically for this profession, and the technologies of their implementation are oriented on the construction of individual trajectories of stewards management development, their self-realization and self improvement.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12913
10.18372/2411-264Х.12.12913
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 47-52
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 47-52
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 47-52
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).