Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
FEATURES OF PROFESSIONAL PREPARATION FOR FUTURE FACTORS IN THE ENGINEERING AND TECHNICAL EDUCATION SYSTEM OF UKRAINE
 
Creator Кокарєва, А.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject професійна підготовка; майбутній фахівець; заклади вищої освіти (ЗВО); система інженерно-технічної освіти; технічний університет
378.147
professional training; future specialist; institutions of higher education (ZVO); system of engineering and technical education; Technical University.

 
Description У статті висвітлюється сучасний стан професійної підготовки інженерів у системі інженерно-технічної освіти України. Розкриті ключові складові, що впливають на покращення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів в технічних університетах. Доводиться, що на формування компетентного фахівця впливає комплекс зовнішніх і внутрішніх чинників: соціально-економічних; соціально- психологічних; учбово-освітніх; проектно-виробничих; національних та регіональних факторів; престиж професії і ін. Установлено, що основна увага викладачів має приділятися розвитку особистості студента, його комунікативності, здатності здобувати і поглиблювати знання, мислити і працювати по-новому. Важливими завданнями підготовки майбутніх фахівців є інтеграція ЗВО з науковими установами та виробництвом, що стимулюватимуть розвиток пріоритетних галузей у форматі “наука-підготовка-практика-технології”. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців потребує перегляду стандартів, упровадження сучасних підходів та принципів, посилення акценту на формування професійної підготовки студентів. Подальшого дослідження потребує розробка концепції щодо професійної підготовки інженерів у системі інженерно-технічної освіти України.
The article covers the current state of professional training of engineers in the system of engineering and technical education of Ukraine. The key components that influence the efficiency of the training of future engineers in technical universities are revealed. It is believed that the formation of a competent specialist is influenced by a complex of external and internal factors: socio-economic; socio-psychological; educational and educational; design and production; national and regional factors; the prestige of the profession and others. It has been established that the main attention of teachers should be given to the development of the student's personality, his communicative ability, the ability to acquire and deepen knowledge, think and work in a new way. The important task of preparing future specialists is the integration of ZOO with scientific institutions and production, which will stimulate the development of priority sectors in the format "science-training-practice-technology". The current state of professional training for future specialists requires revision of standards, introduction of modern approaches and principles, and strengthening the emphasis on the formation of students' professional training. Further research requires the development of a concept for vocational training of engineers in the system of engineering and technical education of Ukraine.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13218
10.18372/2411-264Х.12.13218
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 65-69
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 65-69
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 65-69
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).