ІННОВАЦІЙНІСТЬ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІННОВАЦІЙНІСТЬ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
INNOVATION OF HIGHER EDUCATIONAL DEVELOPMENT IN UKRAINE AS THE BASIS OF FORMING THE PLANETARY THINKING OF THE FUTURE FACTOR |
|
Creator |
Лузік, Е. В.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
Хоменко-Семенова, Л.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
інноваційний процес; планетарне мислення; модель інноваційного розвитку; інноваційне середовище
378:005.591 innovation process; planetary thinking; model of innovation development; innovation environment. — |
|
Description |
Дослідження присвячено теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації інноваційного ланцюжка «освіта – дослідження – освітні проекти – освоєння інновацій» в підготовці майбутніх фахівців-дослідників вищої технічної школи, здатних орієнтуватися у величезних обсягах інформації, критично їх оцінювати, володіючи планетарним мисленням, приймати відповідальні рішення в сучасному глобалізованому світі. Визначено, що осмислення сьогоденної ситуації стану, перспектив та векторів розвитку сучасної системи вищої технічної освіти вимагає конструктивістського розуміння всього освітнього процесу вищої школи, який повинен орієнтуватися не на передачу статичних знань, а формувати інноваційні технології роботи з інформацією, на основі яких студенти зможуть отримувати власні та адекватні сучасним темпам світового розвитку продуктивні знання, формувати інтегровані уміння та інтелектуальні навички. Доведено, що головні зміни у побудові вищої технічної освіти мають проходити за принципами, аналогічними принципам побудови бізнесу та орієнтації на знання, які реально приносять успіх в сучасному суспільстві, а основними умовами розвитку планетарного мислення в процесі професійної підготовки у ВТНЗ є: сформованість критичного мислення та здатності вирішувати проблеми, креативність та інноваційні навички, здатність до співпраці, інформаційна освіченість, навички контекстуальних знань («contextual learning skills).
The research is devoted to the theoretical substantiation and practical implementation of the innovation chain "education - research - educational projects - innovation development" in the preparation of future researchers-specialists of the high technical school, able to navigate in vast amounts of information, critically evaluate them, possessing planetary thinking, make responsible decisions in modern globalized world. It is determined that understanding the present situation, prospects and vectors of the modern system of higher technical education requires a constructivist understanding of the entire educational process of higher education, which should focus not on the transfer of static knowledge, but to form innovative technology of work with information on which students can receive their own and adequate knowledge of today's pace of world development, to form integrated skills and intellectual skills. It is proved that the main changes in the construction of higher technical education should be based on principles similar to the principles of business building and knowledge orientation, which really bring success in modern society, and the basic conditions for the development of planetary thinking in the process of vocational training in VTZZ are: the formation of critical thinking and ability to solve problems, creativity and innovative skills, ability to cooperate, informational education, contextual learning skills. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-09-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12905
10.18372/2411-264Х.12.12905 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 74-81
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 74-81 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 74-81 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|