Запис Детальніше

ВІДБІР ТА ОРГАНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВІДБІР ТА ОРГАНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
SELECTION AND ORGANIZATION OF MATERIAL FOR ENGLISH PROFESSIONAL COMPETENCE FORMATION IN THE INTERACTION OF FUTURE ADMINISTRATIVE MANAGERS
 
Creator Медведчук, А.
 
Subject відбір навчального матеріалу; англомовна професійно орієнтована комунікативна компетентність; діалогічне мовлення; менеджер з адміністративної діяльності; професійно орієнтована комунікативна ситуація
317. 315: 811.111.1
selection of educational material; Englishprofessionally oriented communicative competence; spoken interaction; administrative manager; professionally oriented communicative situation
317. 315: 811.111.1
 
Description Сучасний стан ринку праці, соціально-економічні зміни у житті суспільства та активізація міжнародного співробітництва підвищують вимоги до підготовки студентів, зокрема майбутніх фахівців спеціальності «Адміністративний менеджмент».Тому проблема відбору навчального матеріалу є однією із найактуальніших і найскладніших у методиці навчання іноземних мов. Стаття присвячена теоретичному дослідженню та характеристиці критеріїв відбору та організації матеріалу для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. Задля досягнення поставленої мети ми використовували наступні методи дослідження: теоретичний аналіз та синтез науково-методичної літератури з проблеми розвитку англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів; анкетування викладачів щодо їх ставлення до проблеми навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення; аналіз навчальних програм та поточних робочих планів для вирішення проблеми формування англомовної професійно орієнтованої компетентності;педагогічний експеримент та спостереження за діяльністю студентів та викладачів вищих навчальних закладів у процесі експериментальної роботи;статистичні методи – якісний та кількісний аналіз результатів експериментальних досліджень. Розкрито особливості процесу навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності з урахуванням визначених критеріїв відбору навчального матеріалу.Уточено визначення та зміст поняття «професійно орієнтована комунікативно-мовленнєва ситуація».На основі проведеного дослідження охарактеризовано критерії відбору навчального матеріалу, виділено одиницю відбору навчального матеріалу та  надано послідовний план побудови дій з відбору навчального матеріалу.
The article deals with theoretical research and characterization of criteria for the selection and organization of material for the formation of English professional competence in the spoken interaction of future administrative managers. The peculiarities of the teaching process of English professional spoken interaction of future administrative managers with the consideration of certain criteria for educational material selection are revealed. The notion and content of the term "professionally oriented communicative speaking situation" is clarified. On the basis of the conducted research, the criteria for the selection of educational material were characterized, the unit of selection of educational material was distinguished and a sequential plan for constructing activities for the selection of educational material was provided.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12912
10.18372/2411-264Х.12.12912
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 81-85
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 81-85
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 81-85
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).