Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
FORMATION OF KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF FUTURE ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT OF THE TECHNICAL UNIVERSITY
 
Creator Рахманов, В.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
 
Subject концептуальна модель; майбутні інженери; освітньо-інформаційне середовище; потік інформації; формування знань; умінь та навичок
378.147(045)
conceptual model; future engineers; educational and informational environment; information flow; formation of knowledge; skills and abilities
378.147(045)
 
Description У статті визначені та проаналізовані складові формування знань, умінь та навичок у майбутніх інженерах технічного університету в умовах освітньо-інформаційного середовища. Визначені складові нададуть можливість підвищити ефективності навчального процесу, поглибити професійні знання студентів та компетенції викладачів. Створення системи інформаційного, програмного і дидактичного забезпечення закладу вищої технічної освіти, адаптація програмних засобів і комп’ютеризованих систем до умов навчального процесу, обґрунтування методики їх використання є актуальною теоретичною і методичною проблемою, розв’язання якої матиме важливе науково-педагогічне значення. Організація продуктивної взаємодії викладача та студентів, з використанням властивостей освітньо-інформаційного середовища, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу у ЗВО, створенню умов для самореалізації, самовизначення особистості студента, розкриттю творчого потенціалу особистості, формуванню ціннісних орієнтацій та моральних якостей з їх наступною актуалізацією у професійній діяльності.
The article defines and analyzes the components of the formation of knowledge, skills and abilities in of future engineers in the educational information environment of the technical university. The identified components will provide an opportunity to increase the efficiency of the learning process, to deepen the professional knowledge of students and the competence of teachers. Creation of a system of informational, programmed and didactic provision of the institution of higher technical education, the adaptation of software and computerized systems to the conditions of the educational process, justification of the methodology for their use is an actual theoretical and methodological problem, the solution of which will have an important scientific and pedagogical value. Organization of productive interaction of the tutor and students, using the properties of educational and information environment, contributes to the effectiveness of the educational process in the high educational institution, creating conditions for self-realization, self-determination of the student's personality, the creative potential of the individual, the formation of value orientations and moral qualities and their subsequent updating in the profession.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12918
10.18372/2411-264Х.12.12918
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 85-89
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 85-89
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 85-89
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).