Запис Детальніше

Аналіз ефективності психологічного тренінгу формування професійних якостей особистості майбутніх соціальних праці

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7531/
 
Title Аналіз ефективності психологічного тренінгу формування професійних якостей особистості майбутніх
соціальних праці
 
Creator Лапіна, М. Д. (M. Lapina)
 
Subject Психологія
 
Description Статтю присвячено питанню ефективності використання психологічного тренінгу як методу формування професійних
якостей особистості фахівців соціальної роботи під час професійного навчання. В роботі представлено результати експериментального дослідження структури особистості майбутніх соціальних працівників до та після проведення психологічного тренінгу. Результати факторного аналізу підтверджують, що впроваджений та апробований психологічний тренінг формування професійних якостей особистості сприяє ефективній професіоналізації та розвитку особистісної компетентності фахівців
соціальної роботи.
(The article is devoted to the issue the effectiveness of using psychological training as a method of forming the social work specialists’ professional traits of personality in the course of vocational
education. The results of experimental research of the future social workers’ personality structure before and after the psychological training are presented. The results of factor analysis confirm that
the implemented and tested psychological training of formation the professional qualities of personality promotes the effective professionalization and the development of personality competence of specialists in social work.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7531/1/10.pdf
Лапіна, М. Д. (M. Lapina) (2017) Аналіз ефективності психологічного тренінгу формування професійних якостей особистості майбутніх соціальних праці. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.5). с. 84-93. ISSN 2415-7384