Запис Детальніше

Психолого-педагогічні проблеми оцінювання підручників географії для загальноосвітньої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714280/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Психолого-педагогічні проблеми оцінювання підручників географії для загальноосвітньої школи
Psychological-pedagogical problems of evaluation of textbooks of geography for a comprehensive school
 
Creator Ковчин, Наталія Андріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена обгрунтуванню актуальності проблеми оцінювання шкільних підручників географії. В ній обгрунтована важливість психологічного аспекту при оцінюванні підручників. Визначено основне завдання оцінювання: визначення впливу підручника географії на розвиток інтелектуальної, емоційної сфери особистості учня на розвиток здібностей, свідомість.
The article is devoted to the substantiation of the relevance of the problem of evaluation of school textbooks of geography. It substantiates the importance of the psychological aspect when evaluating textbooks. The main task of evaluation is defined: the definition of the impact of the geography textbook on the development of the intellectual, emotional sphere of the student's personality on the development of abilities, consciousness.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714280/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf
- Ковчин, Наталія Андріївна (2016) Psychological-pedagogical problems of evaluation of textbooks of geography for a comprehensive school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 205. ISBN 978-966-644-398-5