Запис Детальніше

Метапредметний підхід у процесі формування системи знань про людину в старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714541/
https://visnyk.zu.edu.ua/NumberArticles.php?number_id=69
 
Title Метапредметний підхід у процесі формування системи знань про людину в старшокласників
The Cross Disciplinary Approach in the Process of High School Pupils' Human Knowledge Formation
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 314/316 Society
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання, завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси становлення наукових і практичних знань.
The article considers the relevance of implementing the cross disciplinary approach in the formation of the system of knowledge about a man. The prospectives of knowledge about man are investigated to prepare high school students for independent living in the terms of the realization of the cross disciplinary approach in the educational content. It reveals some didactic conditions of the cross disciplinary approach to the high school pupils' system of knowledge about a man formation. It is noted that the use of the cross disciplinary approach in today's learning process enables to reorganize training courses, including contemporary issues, problems and topics meaningful for the young people. Due to this students can better understand the processes of the scientific and practical knowledge formation.
 
Publisher Вид-во ЖДУ імені І. Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714541/1/VHO_Zhyt_2013-69.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (2013) Метапредметний підхід у процесі формування системи знань про людину в старшокласників Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 3 (69). pp. 70-74. ISSN 2076-6173