Запис Детальніше

EFL learners’ perception and motivation

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26224/
 
Title EFL learners’ perception and motivation
Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація
Восприятие студентами изучения английского языка и их мотивация
 
Creator Громова, Наталія Михайлівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Motivating students to learn has always been relevant in EFL classroom environment. Many scientists try to develop essential principles of raising their students’ motivation for learning through: academic optimism (McGuigan & Hoy, 2006), motivation and language identity study (Dörnyei & Ushioda, 2009; Anya, 2011), learning in a research environment (Zamorski, 2002);
creating multilingual environments, active participation and academic engagement for learners (Higgins, 2017); challenging tasks (Reeves, 2009); clear instructions and feedback (Hattie & Timperley, 2007).
 
Date 2018
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26224/1/N_Hromova_SRP_3_FPMV.pdf
Громова, Наталія Михайлівна (2018) Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація In: Scientific Research Priorities – 2018: theoretical and practical value, 27th-30th of November 2018, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University Nowy Sacz, Poland.