EFL learners’ perception and motivation
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26224/
|
|
Title |
EFL learners’ perception and motivation
Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація Восприятие студентами изучения английского языка и их мотивация |
|
Creator |
Громова, Наталія Михайлівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Motivating students to learn has always been relevant in EFL classroom environment. Many scientists try to develop essential principles of raising their students’ motivation for learning through: academic optimism (McGuigan & Hoy, 2006), motivation and language identity study (Dörnyei & Ushioda, 2009; Anya, 2011), learning in a research environment (Zamorski, 2002); creating multilingual environments, active participation and academic engagement for learners (Higgins, 2017); challenging tasks (Reeves, 2009); clear instructions and feedback (Hattie & Timperley, 2007). |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26224/1/N_Hromova_SRP_3_FPMV.pdf
Громова, Наталія Михайлівна (2018) Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація In: Scientific Research Priorities – 2018: theoretical and practical value, 27th-30th of November 2018, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University Nowy Sacz, Poland. |
|