Запис Детальніше

Експериментально-дослідна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов і моделі формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних ЗВО

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментально-дослідна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов і моделі формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних ЗВО
Experimental-research review of efficiency of realization of pedagogical conditions and model for formation of healthy safety competency students of technical institutions of higher education
 
Creator Овчарук, В. В.
Ovcharuk, V. V.
 
Subject педагогічний експеримент
студенти
здоров’язберігаюча компетентність
фізичне виховання
pedagogical experiment
students
health preserving competence
physical education
 
Description У статті проводиться аналіз організації експериментального дослідження системи формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання, подається аналіз і статистична оцінка результатів педагогічного експерименту.
Для забезпечення якісної перевірки ефективності розробленої структурної моделі, окремих педагогічних умов щодо формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання проведено педагогічний експеримент, який проходив в чотири етапи. Застосовані такі методи дослідження, як теоретичний аналіз літератури; опитування (анкетування, інтерв’ю); педагогічні спостереження; констатувальний і формувальний педагогічні експерименти; педагогічне тестування; методи математичної статистики; аналітичні методи дослідження. У результаті педагогічного експерименту було підтверджено ефективність розробленої педагогічної технології, що дозволила створити в навчальному процесі з фізичного виховання якісно нові умови освітньої діяльності, сформувати здоров’язберігаючу компетентність студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання, спрямованість на освоєння і реалізацію цінностей в цій сфері.
The article analyzes the organization of the experimental study of the health education system of the preserving competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, analyzes and statistically evaluates the results of the pedagogical experiment.
In order to ensure qualitative verification of the effectiveness of the developed structural model, individual pedagogical conditions for the formation of health, the preservation competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, a pedagogical experiment was carried out, which took place in four stages. Application of such research methods as: theoretical analysis of literature; interviews (questionnaires, interviews); pedagogical observations; recording and forming pedagogical experiments; pedagogical testing; methods of mathematical statistics; analytical research methods. As a result of the pedagogical experiment, the effectiveness of the developed pedagogical technology was confirmed, which allowed to create qualitatively new conditions of educational activity in the educational process of physical education, to form the healthcare-retaining competence of students of technical institutions of higher education by means of physical education, focus on the development and implementation of values in this field.
 
Date 2019-02-07T09:52:40Z
2019-02-07T09:52:40Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Овчарук В. В. Експериментально-дослідна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов і моделі формування здоров’язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти [Текст] / Науково-педагогічний журнал «Обрії». – Івано-Франківськ : Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2018. – Вип. № 2(47). – С. 94-99.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23736
378.147:37.037
 
Language uk_UA
 
Relation Обрії. Вип. № 2 : 94-99.
 
Format application/pdf
 
Publisher Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти